Gå til innhold

Lagerstatus "På vei"


Anbefalte innlegg

Har lagt inn en bestilling hos Databutikken i dag. Under bestilling var alle varene på lager, men sjekka i ettermiddag, og da var det flere som de var utsolgt for. Etter en forespørsel så fikk jeg vite at de kun manglet én del i bestillingen min. Når de fikk den visste de ikke.... Lager status på nettet er "PÅ VEI" på denne varen..... Noen som aner hvor lang tid det tar sånn cirka, siden det ikke står noen dato på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når de fikk den visste de ikke.... Lager status på nettet er "PÅ VEI" på denne varen..... Noen som aner hvor lang tid det tar sånn cirka, siden det ikke står noen dato på den?

Antakelig vet de ikke siden de sa det til deg. Så derfor er det jo lite sannsynlig at andre skal vite når varen kommer?

Lenke til kommentar

Jeg tolker "på vei" til det samme som "tror vi får de på lager om ikke så lenge". Det er umulig å gi deg noen dato som delv ikke databutikken har..

 

Hvis varene var på lager da du bestillte de så skal de være reservert for deg i datasystemet. Dvs. at lagerstatus minker med 1 i det du bestiller 1 vare, selv om den ikke er fysisk hentet fra lagret. Reserveringen skjer i det ordren bekreftes. Hvis varen har blitt utsolgt i tiden mellom du så at den var på lager og ordrebekreftelsen så må du nok dessverre vente til de får den inn igjen. Da er det noen andre som har bestillt den før deg og fikk det siste eksemplaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...