Djevlen Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 [iC,11/11/2004 : 13:10] Jeg tror folka på Gamer (altså, ikke medlemmene, men admin) hadde kunne vært mye bedre programledere enn de i spillmagasinet, fordi Gamer flka har PEILING, og de interesserer seg! Noe som jeg mener at programlederne i spillmagasinet ikke er. Jeg har ingenting foran et kamera å gjøre! Av flere grunner: Jeg har ikke kameratekke, jeg blir nervøs og jeg er overhodet ikke PR-kåt. En lite heldig blanding. :-) Da kan du være sufflør!
Hr. Jenssen Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 [iC,11/11/2004 : 13:10] Jeg tror folka på Gamer (altså, ikke medlemmene, men admin) hadde kunne vært mye bedre programledere enn de i spillmagasinet, fordi Gamer flka har PEILING, og de interesserer seg! Noe som jeg mener at programlederne i spillmagasinet ikke er. Jeg har ingenting foran et kamera å gjøre! Av flere grunner: Jeg har ikke kameratekke, jeg blir nervøs og jeg er overhodet ikke PR-kåt. En lite heldig blanding. :-) Da kan du være sufflør! Det jeg mener er at dere, TST & co. er mye flinkere med spillene, for de interesserer seg mer for spillene enn spillmagasin-folka gjør. Om de ikke liker seg forran kamera, er en ting, men de er fortsatt mye bedre, når det kommer til spill anmeldelser.
Dinsdale Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) [iC,11/11/2004 : 13:10] Jeg tror folka på Gamer (altså, ikke medlemmene, men admin) hadde kunne vært mye bedre programledere enn de i spillmagasinet, fordi Gamer flka har PEILING, og de interesserer seg! Noe som jeg mener at programlederne i spillmagasinet ikke er. Jeg har ingenting foran et kamera å gjøre! Av flere grunner: Jeg har ikke kameratekke, jeg blir nervøs og jeg er overhodet ikke PR-kåt. En lite heldig blanding. :-) At man ikke har kameratekke er en personlig vurdering som ikke alltid er riktig, men vet du det, så vet du det. Men kameratekke er ikke utseende-avhengig . Det har med utstråling å gjøre. At du blir nervøs foran kamera betyr at du har erfart det. Hvis man ikke blir nervøs foran kamera har man ingenting foran kamera å gjøre. Kunsten er å klare å overføre nervøsiten til positiv energi man kan bruke foran kamera. At du ikke er PR-kåt er bare en fordel. Tenk over hva du syntes om PR-kåte programledere......??.....akkurat....tenkte meg det ja... PR-kåte programledere har meget begrenset levetid og ofte liten troverdighet på tv-skjermen. Det som er viktig er å dyrke håndverket som programlederyrket er. Hvis man samtidig brenner for det man presenterer er ingenting bedre enn det. Men proffesjonaliteten må gå foran entusiasmen. Endret 12. november 2004 av Dinsdale
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hey! De hadde med San Andreas i programmet i dag! Synes det var rart at de ikke hadde det med forrige gang. Men jeg synes det var merkelig at det fikk terningkast fem i programmet, når det faktisk fikk en sekser på nettsidene til Spillmagasinet.
ttt Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Men jeg synes det var merkelig at det fikk terningkast fem i programmet, når det faktisk fikk en sekser på nettsidene til Spillmagasinet. det er vel ikkje den same personen som anmelder spelet på nettsidene og i programmet.
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Men jeg synes det var merkelig at det fikk terningkast fem i programmet, når det faktisk fikk en sekser på nettsidene til Spillmagasinet. det er vel ikkje den same personen som anmelder spelet på nettsidene og i programmet. Det er faktisk ikke samme folka som anmelder på nettsiden og i programmet, nei. I dag hadde de også med Battlefield 2, enda et dataspill. Da kan vi vel begrave teorien om at programmet er dårlig fordi det aldri har med pc-spill?
ttt Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 I dag hadde de også med Battlefield 2, enda et dataspill. Da kan vi vel begrave teorien om at programmet er dårlig fordi det aldri har med pc-spill? og flott er det. men syns det var litt rart at dei sa at det var eksklusive klipp frå bf2, var ikkje det bare e3 traileren (eller ein som kom like etterpå) dei viste da? ikkje så veldig eksklusivt det akkurat.
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 I dag hadde de også med Battlefield 2, enda et dataspill. Da kan vi vel begrave teorien om at programmet er dårlig fordi det aldri har med pc-spill? og flott er det. men syns det var litt rart at dei sa at det var eksklusive klipp frå bf2, var ikkje det bare e3 traileren (eller ein som kom like etterpå) dei viste da? ikkje så veldig eksklusivt det akkurat. Ja, akkurat der du ser den tanksen komme har jeg set før også, men det de viste etter det var bilder som var nye for min del.
Playmaster Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hmm. Har aldri giddet å sett på Spillmagasinet engang. Kanskje se på det neste Lørdag. Norsk TV har jo tatt de første stegene med "casual" spillprogammer. Hvem vet, kanskje vi en gang får et "hardcore" spillprogam?
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Det eneste som er bra med det er at hu dama er litt digg.Ellers er det nesten bare tull det dem holder på med ja. Men en ting skal TV2 ha de prøver å lage et spill prog. Håper de lærer av sine feil og kommer MYE sterkere tilbake. HEY!! Kan jo ha sånn at utover i programmet så kler hun av seg!!
oyvjak Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Det eneste som er bra med det er at hu dama er litt digg.Ellers er det nesten bare tull det dem holder på med ja. Men en ting skal TV2 ha de prøver å lage et spill prog. Håper de lærer av sine feil og kommer MYE sterkere tilbake. HEY!! Kan jo ha sånn at utover i programmet så kler hun av seg!! Hehe, et av de bedre forslagene jeg har hørt på lenge.
Lucas Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) går det repriser av dette ?? har ikke sett det ennå, men jeg er skuffet hvis det er E3 trailern de viste, spesielt når man sier "esklusive", da har man ikke mye mellom øra, er ikke lenge siden de slapp den filmen der den raketten går igjennom en Black Hawk and so on ! *skuffet og gruer seg til neste BF2 anmeldelse* *edit* Håper dere fra spillmagasinet følger litt med på forumet her, ett tips når dere skal ha Battlefield 2 anmeldelser er jo at dere ser innom www.bf42.com sin BF2 progress report ! der oppdateres det nesten hele tiden om nyheter som er HOT angåene bf2 og ting som kommer dirkete fra EA ! Endret 14. november 2004 av Lucas
ttt Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 går det repriser av dette ?? går i reprise tirsdag kl 01:15.
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Etter å ha sett Spill magasinet en del ganger nå, så har jeg kommet til den slutning at det absolutt ikke ER så dårlig! Jeg har lett for å komme med fordommer Anyways, det eneste jeg synes er teit med Spill magasinet, er hu dama! hu har ingen ting der å gjøre! Hu gir faen i alle spilla. Hu later liksom som om at hu er interessert. Noe hun ikke er. (kan absolutt ta feil her) Men altså, om du spør henne om hva HL2 er, vil hun ikke vite hva det er, selv om du forklarer det til henne! Hu bare kommer på jobb den dagen hun skal være med å teste HL2, får vite hva hun skal si, osv osv...
Campari Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 [iC' date=14/11/2004 : 19:40] Men altså, om du spør henne om hva HL2 er, vil hun ikke vite hva det er, selv om du forklarer det til henne!Hu bare kommer på jobb den dagen hun skal være med å teste HL2, får vite hva hun skal si, osv osv... Ja, det vet vel du alt om
Kenny Bones Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg synes spillmagasinet er helt ufattelig teit!! Jeg ble nesten sint når jeg så det for første gang! Jævla Idol-dommer skal lissom være kul og morsom, men så blir det bare dumt.. Dessuten så fokuserer de ikke på spill på en bra måte og anmeldelsene er helt bak mål.
Krims Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg synes Spillmagasinet er kjempe bra jeg! Det er litt kjedelig for hardcore-gamers, men for de litt ferskere gamerne så kan det være lærerikt, spennende og nyttig! Jeg foretrekker heller en halvtimes gaming, men de få gangene jeg har sett så er det veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå