Raggis Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Ett tips for de som ikke hare sett det tidligere. Det går ett spillprogram (Kontroll) på Svensk TV2 mandager kl 20.30. I kveld skal de bla. ta en titt på WoW http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=677 Endret 8. november 2004 av Raggis
Aggex Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Ett tips for de som ikke hare sett det tidligere. Det går ett spillprogram (Kontroll) på Svensk TV2 mandager kl 20.30. I kveld skal de bla. ta en titt på WoW http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=677 Takk for påminnelsen.
Djevlen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 SÅ mye tull og uskalighet har jeg ikke lest på lenge. De eneste som har klart å komme med saklige og seriøse innlegg her er swag, TST og Pastoren. Resten bare slenger dritt uten å kunne backup det. Ehh hallo? Dette får du værsågod backe up. Jepp, det må du nesten "back'e opp". Hvis du mener jeg har vært usaklig og useriøs vil jeg gjerne at du henviser til hvilke innlegg det er. Jeg mener ihvertfall selv at jeg har holdt meg til saken og ikke bare kastet ut masse svada.
Ø.B. Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 [iC' date=07/11/2004 : 02:42] "Det ser jo helt ekte ut, jo!" sa hun!Det hun ikke visste (fordi hun er stokk dum, og ikke hører hjemme på TV i det hele tatt), var at klippene var laget av concept art, slik som mange gamle spill hadde, hvor video sekvensene hadde bedre grafikk enn selve spillet! Det må hun da få lov til å si hvis videosekvensen ser ekte ut? Hennes kommentar har da ingenting med at grafikken ellers i spillet er dårlig.
RatmFan Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Metallic: For det første: Forventer du at 9/10 som ser det programmet skulle vite det der? Jeg visste det ikke selv før du sa det. For det andre: Hun gjør en mye bedre figur på TV enn utrolig mange andre, å si noe annet kaller jeg uvitenhet For det tredje: SELV om hun visste det, kan hun ha sagt det for å få en av de andre "ekspertene" til å forklare det, slik at ANDRE som IKKE kan så mye om pcspill som bl. a. deg, OGSÅ kunne skjønne det. Som nevnt 1 million ganger før i tråden her: Det er ikke et spill for oss, det er et spill for dem. Om du toggan.
Coaxmetal Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Det optimale hadde jo vært å fått tak i en litt lubben oldskool nerd, som har vært med i gamet siden amiga så dagens lys. Jeg ser absolutt potensialet i et slikt programkonsept Det er, imho, en skandale at de ansatte en avdanket idoldommer og en lyshåret bimbo... Men så er vel målgruppen på programmet siktet inn på noe helt annet enn enn en halvgammel nerd som meg selv..
Ol'H Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 SÅ mye tull og uskalighet har jeg ikke lest på lenge. De eneste som har klart å komme med saklige og seriøse innlegg her er swag, TST og Pastoren. Resten bare slenger dritt uten å kunne backup det. Ehh hallo? Dette får du værsågod backe up. Jepp, det må du nesten "back'e opp". Hvis du mener jeg har vært usaklig og useriøs vil jeg gjerne at du henviser til hvilke innlegg det er. Jeg mener ihvertfall selv at jeg har holdt meg til saken og ikke bare kastet ut masse svada. hæ? Selv om jeg er litt uenig med Swag og TST, vil jeg uansett si at jeg stort sett har vært saklig...
Zeph Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Virka på meg som nok eit underhaldningsprogram for familien på lørdagskvelden, og ikkje noko for dei som er litt inni gamet.
Nevnarion Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Virka på meg som nok eit underhaldningsprogram for familien på lørdagskvelden, og ikkje noko for dei som er litt inni gamet. Så har de nå heller aldri påstått at det skulle være noe annet. Det at det skulle være et program spesielt beregnet på hardcore-gamere, ja det er noe folk her inne på forumet har fått for seg.
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 [iC,07/11/2004 : 02:42] "Det ser jo helt ekte ut, jo!" sa hun!Det hun ikke visste (fordi hun er stokk dum, og ikke hører hjemme på TV i det hele tatt), var at klippene var laget av concept art, slik som mange gamle spill hadde, hvor video sekvensene hadde bedre grafikk enn selve spillet! Det må hun da få lov til å si hvis videosekvensen ser ekte ut? Hennes kommentar har da ingenting med at grafikken ellers i spillet er dårlig. Litt teit at de viste en trailer for en scriptet sekvens da, når spillets grafikk ellers var halvparten så bra da!
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 SÅ mye tull og uskalighet har jeg ikke lest på lenge. De eneste som har klart å komme med saklige og seriøse innlegg her er swag, TST og Pastoren. Resten bare slenger dritt uten å kunne backup det. Ehh hallo? Dette får du værsågod backe up. Jepp, det må du nesten "back'e opp". Hvis du mener jeg har vært usaklig og useriøs vil jeg gjerne at du henviser til hvilke innlegg det er. Jeg mener ihvertfall selv at jeg har holdt meg til saken og ikke bare kastet ut masse svada. hæ? Selv om jeg er litt uenig med Swag og TST, vil jeg uansett si at jeg stort sett har vært saklig... Synes at duda's innlegg var noe mer usalig, jeg
Djevlen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Nå vet ikke jeg helt hvilken "trailer" du henviser til, men om det faktisk var en trailer er jo disse som regel scriptet. De viser som regel også (litt)film istedet for gameplay.
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Nå vet ikke jeg helt hvilken "trailer" du henviser til, men om det faktisk var en trailer er jo disse som regel scriptet. De viser som regel også (litt)film istedet for gameplay. hvem kjøper et spill for å se mellomsekvensene da?! Dessuten, når han mannen tester spill, er det ofte vi får se at HAN sitter forran skjermen! Altså, vi får se hvor opphengt han er i spillet, mens vi knapt får se hva som skjer på skjermen!
LekebiL Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Har sett en liten del av Spillmagasinet 1 gang. Mye bedre hvis feks, gamer.no hadde hatt en liten del i det, feks att de sto for testing o.l Så slipper vi dumme kommentarer som "det ser jo helt ekte ut". De har også den beste sendetiden.
Döden Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 [iC' date=09/11/2004 : 17:13] Nå vet ikke jeg helt hvilken "trailer" du henviser til, men om det faktisk var en trailer er jo disse som regel scriptet. De viser som regel også (litt)film istedet for gameplay. hvem kjøper et spill for å se mellomsekvensene da?! Jeg og flere millioner andre. Hvem sitter egentlig på forumet og bare slenger usammenhengde dritt 24/7? DU!!
Irminsûl Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Vil bare skyte inn og si at de "anmeldelsene" de har i Spillmagasinet kan knapt kalles anmeldelser. De tar inn en eller flere personer som har en vag kobling til spillets tema, men de drøfter aldri kvaliteten på spillet. De bare hører om gjesten syntes spillet var "kult" eller ikke. Jeg tror de tar inn disse kjendisene for at færrest mulig seere med liten interesse og lav konsentrasjonsevne skal slå over til en annen kanal. Det er så typisk TV2 å være feige når det gjelder å satse på nye konsepter - seertall veier alltid mer enn kvaliteten på programmene. Sånn sett skuffer NRK meg mye mer akkurat når det gjelder disse nye spill-programmene. Det største problemet til både Spillmagasinet og Nerd (sistnevnte har jeg kún sett en gang) er at de tar for mye hensyn til folk som spiller veldig lite eller ikke i det hele tatt. Hva er vitsen med det egentlig? De prøver å fokusere på at det skal være for alle, men folk som spiller mye (og det er temmelig mange av de nå) har lite igjen for å se på disse programmene. Hvorfor gjør de ikke det samme med program som f.eks Autofil? Jeg vet svært lite om bil selv, men jeg tør påstå at dette er et program som appellerer mer til de som allerede har peiling enn de som ikke har det. Hvorfor skal det være så annerledes når det gjelde spill? Hva er det det heter igjen? Diskriminering? Tror det. SVT (den svenske statskanalen) har et tilsvarende program som heter Kontroll (tror jeg) og det er litt bedre. De skal ha for at det endelig kom program om spill på tv (burde har blitt gjort for flere år siden), men hvis man vil vite noe som spill i det hele tatt - nyheter, anmeldelser osv. - så kan man like godt gå inn på Internett.
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 [iC,09/11/2004 : 17:13] Nå vet ikke jeg helt hvilken "trailer" du henviser til, men om det faktisk var en trailer er jo disse som regel scriptet. De viser som regel også (litt)film istedet for gameplay. hvem kjøper et spill for å se mellomsekvensene da?! Jeg og flere millioner andre. Hvem sitter egentlig på forumet og bare slenger usammenhengde dritt 24/7? DU!! Deg og flere millioner andre? Yeez! Er du Amerikansk?
Döden Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Nei. Har aldri hatt noe med Amerika å gjøre. Historien i spillene jeg spiller interreserer meg faktisk, noe det ikke virker som om det gjør med deg. Noen gang lest en bok? Endret 9. november 2004 av Beistet
TST Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Merk: Fra nå av vil vi sensurere eller slette innlegg i denne tråden som utelukkende er personangrep eller useriøs drittkasting. Videre setter vi pris på om tråden ikke sporer alt for mye av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå