Gå til innhold

spillmagasinet på tv2 patetisk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Konstrukt og konstruktivt, fru Blom. Klart det er noen av dere som klarer å få det fram, men de fleste bare sitter å whiner.

Hvor er det konstruktive forslaget her fks?

Syns ikke noe om spillmagasinet, men det er mest fordi jeg er såpass oppdatert på spillnyheter via internett at når det kommer noe på TV er det OLD news, og når jeg ikke syns folka der har noe særlig greie på spill og ikke er underholdende så har programmet null verdi for meg.

Vet du hva et konstuktivt forslag er?

Nå skal ikke denne tråden omhandle meg og deg... ei heller skittslenging...

Konstruktiv kritikk fins også vettu...

Nå gidder jeg ikke diskutere mer om dette siden jeg ikke har mer konstuktivt og komme med... Å det tydeligvis er et krav fra enkelte for og poste i denne tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

=) angående treholt....

http://no.wikipedia.org/wiki/Arne_Treholt

nå er jeg kanskje ikke så gammel at jeg har noe ordentlig forhold til det her da(men kanskje ikke så mange heller har det) - men arne treholt er faktisk dømt for landsforræderi/spionasje, og jeg synes faktisk det er litt tøft da i den kontekst å se ham være "rogue agent" i det nye james bond spillet :)

tror mange går glipp av det som er hovedpoenget her ja - budskapet er spilleglede her da - spilling er blitt en stor del av kulturen vår nå, og mange har ikke fått det helt med seg eller tør ikke hoppe på toget - disse trenger et lite push i riktig retning eller å se at hvor stort og moro alle oss spillegalninger har det for å skjønne greia...

hepp hepp

Skrevet
Nå gidder jeg ikke diskutere mer om dette siden jeg ikke har mer konstuktivt og komme med... Å det tydeligvis er et krav fra enkelte for og poste i denne tråden.

Klart vi ikke gidder i sitte å se folk utelukkende kaste dritt om et program, uten å konkret komme med gode konstruktive innspill på hvordan ting kan gjøres bedre. Vi er faktisk veldig lei av det nå. De få som kommer med saklige gjennomtenkte og reflekterte innlegg her, er stort sett utelukkende de som syns programmet er bra. De fleste andre buser ut med all slags useriøst pjatt, uten å ha dekning for halvparten av det de sier. Skjerp dere, hvis ikke stenges denne tråden ganske raskt.

Skrevet
Konstrukt og konstruktivt, fru Blom. Klart det er noen av dere som klarer å få det fram, men de fleste bare sitter å whiner.

Syns ikke noe om spillmagasinet, men det er mest fordi jeg er såpass oppdatert på spillnyheter via internett at når det kommer noe på TV er det OLD news, og når jeg ikke syns folka der har noe særlig greie på spill og ikke er underholdende så har programmet null verdi for meg.

Jeg veit jævlig godt hva konstruktive forslag er ja, men jeg visste ikke at det var et krav å komme med for å kunne skrive i denne tråden, det står ihvertfall ikke en dritt om det i trådstarters post, som er den jeg svarte på.

Og hva faen hjelper det å komme med konstruktive forslag her? Sitter programlederne fra Spillmagasinet eller andre representanter for TV2 på forumet her og ser over hva vi skriver eller? Tviler.

Skrevet (endret)

Klart vi ikke gidder i sitte å se folk utelukkende kaste dritt om et program, uten å konkret komme med gode konstruktive innspill på hvordan ting kan gjøres bedre. Vi er faktisk veldig lei av det nå. De få som kommer med saklige gjennomtenkte og reflekterte innlegg her, er stort sett utelukkende de som syns programmet er bra. De fleste andre buser ut med all slags useriøst pjatt, uten å ha dekning for halvparten av det de sier. Skjerp dere, hvis ikke stenges denne tråden ganske raskt.

Der fikk jeg den :blush:

Men forbeholder meg fortsatt retten til kritikk... ;)

odex: den var myntet på meg

Endret av Hyrlen
Skrevet

ok, men uansett så er det klart vi skal ha lov til å kritisere det vi ikke liker, hvis vi ikke får lov til å kritisere Spillmagasinet så kan det like gjerne bli en regel om at det ikke er lov å kritisere TV-kanaler, spill, filmer, musikk, osv.

Skrevet

Jeg veit jævlig godt hva konstruktive forslag er ja, men jeg visste ikke at det var et krav å komme med for å kunne skrive i denne tråden, det står ihvertfall ikke en dritt om det i trådstarters post, som er den jeg svarte på.

Og hva faen hjelper det å komme med konstruktive forslag her? Sitter programlederne fra Spillmagasinet eller andre representanter for TV2 på forumet her og ser over hva vi skriver eller? Tviler.

Tror du misforstod litt nå. Hyrlen hadde brukt din setning som eksempel på konstruktive forslag. Jeg kommenterte bare denne, ikke ditt innlegg.

Meget mulig at TV2 ser dette ja. Frode har vært innom her flere ganger. :)

Skrevet (endret)

Spillmagasinet er da ok det.

Det eneste som er litt "patetisk" med programmet, er noen fatale forsøk på å være morsomme, som slår totalt feil.

Og jeg er veldig enig med de som sier at hardcore gamere ikke er målgruppen. Man trenger ikke å ha master i medievitenskap for å lese hvor målgruppen for det programmet ligger.

Spillmagasinet, fyller sin oppgave, og når den tiltenkte målgruppen på en meget god måte. Med en lettfattelig og enkel tone, og med en "non-gamer" som er med som programleder, fungerer programmet utmerket for folk som ikke har all verdens peiling på alle aspekter ved gaming.

Mye av grunnen til at folk kaller dette programmet patetisk tror jeg er fordi de føler at det blir for belærende, men da har man ikke serlig mye forståelse for at andre mennesker kanskje ikke er så bevandret i spillenes verden.

Programmet kan også gjøre hverdagen til yngre gamere mye lettere ved at programmet helt klart har et ønske om å drive "folkeoplysning" om gaming og vil kanskje gjøre at foreldre forstår sine gamer-barn, og hobbyen dems bedre. :)

Endret av Dipso
Skrevet
Når jeg ser et program jeg ikke liker, ser jeg ikke på det mer, helt enkelt.

Når jeg ser en tråd som bare inneholder tull, da gidder jeg ikke bruke tid på den.

Men noen tar seg bryet med å kommentere tråden de ikke liker, akkurat som noen tar seg bryet med å komentere TV-program de ikke liker. ;)

Skrevet (endret)
Når jeg ser et program jeg ikke liker, ser jeg ikke på det mer, helt enkelt.

Når jeg ser en tråd som bare inneholder tull, da gidder jeg ikke bruke tid på den.

Men noen tar seg bryet med å kommentere tråden de ikke liker, akkurat som noen tar seg bryet med å komentere TV-program de ikke liker. ;)

Kan ikke sammenlignes. Dessuten er eventuelle kommentarer langt bedre med en begrunnelse.

Endret av Swag
Skrevet

Liker ikke det programmet jeg heller. Bare en av de som er der som kan spill.

Skulle ønske TV2 kunne sett meg som ansvarlig for det spillprogrammet. Da skulle det blitt forandringer ess. :cool:

Skrevet

Bygge opp under fordommer som det er helt klart ikke bra... Trodde gaming og PC-bruk hadde blitt såpass common nå at man ikke lenger tror det er bare kvisete nerder og fjortisser som driver med data...

Skrevet (endret)

Nå kan ikke jeg uttale meg i denne saken, men jeg vil bare si at jeg sjelden har sett noen treffe spikeren så godt som TST.

Endret av riktor_1
Skrevet

eg syns at spillmagasinet er heilt greit. det treffer målgruppa veldig bra, og er greit tidsfordriv for dei meir rutinerte spelarane.

Skrevet

En av de viktigste tingene som Spillmagasinet gjør er å ufarliggjøre og alminneliggjøre spill for folk flest. Når mor og far ser rikskjendiser som Sputnik, Arne Hjeltnes, Arne Treholdt osv. sitte og spille spill og snakke om spill på TV, blir spill mindre farlig og mer akseptert. En perfekt motvekt til avisoppslagene om voldelige dataspill som har skylden for all verdens drap og vold og uhyrligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...