genetex Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 hei. her kan du komme med hva du mener er det beste spillet du har noen gang spillt, enten det er doom3 eller space invasion! du kan og gjerne skrive hva du synest det var bra med! her er mitt super spill: might and magic 6,7 og 8 (6 og 7 best). dette spillet er nå veldig utdatert på grafikken men storyen og atmosfæren er så fengende att du bare MÅ spille det om og om igjenn! noen andre som har spillt dette? kom med deres kommentarer til det! ( det er ca 10 år gammelt, og ikke heroes of might and magic jeg snakker om her!) komm med deres spill!!
PoleCat Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Sensible Soccer på SNES er for meg det mest underholdende spillet jeg noengang har vært borti. Så enkelt og så vanvittig gøyalt. Bare synd SNES'en min er ødelagt.
figure_02 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) det er vel endel tråder om dette emnet fra før av? menmen...her er hvertfall min favoritt gjennom tidene: RTW, utrolig bra strategispill Endret 6. november 2004 av figure_02
ToXciK Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har kommet en del tråder om dette her før, men som jeg har sagt da så kan jeg si det igjen. Final Fantasy VII er for meg det beste spillet som jeg noen gang har spilt, uansett konsoll. Historien syns jeg var så bra at det var til å få gåsehud av. Det tur baserte combat systemet i spillet er noe av det kuleste jeg har sett. Musikken i spillet er også noe med det beste jeg har vært borti. Så har vi atmosfæren i spillet da, kan med sikkerhet si at det ikke er noe annet spill jeg har levd meg like mye inn i historien som med Final Fantasy VII, så for meg så er Final Fantasy VII det beste spillet jeg har spilt noensinne.
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Finnes ørti-børti tråder om dette fra før. "Søk før du lager ny tråd" - gammelt jungelord. Stenges.
Anbefalte innlegg