DezTruckTor Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Skal stå gateway også.. vanligvis 192.168.1.1 og nettverksmaske som er 255.255.255.0 Kommer du deg inn på modemet? Det kan hende at det er på en annen ip. 1.Gå inn på kontrollpanel 2.Netverks-og internettilkoblinger 3.Netverkstilkoblinger 4.Høyre-klikk på lokal tilkobling og velg status 5.Støtte 6.IP-en står under standard gateway
Tooom Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Under "Standard gateway" står det ingen ting her hos meg.. Muligens fordi jeg mottar IP Automatisk, har Telenor.. vet ikke?
bentose Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 For å sjekk om ADSL modemet ditt er i Bridge-mode eller Router mode kan du skrive: c:>netstat -nr Har du f.eks. 80.???.???.??? som IP har maskina di fått internett IP. Modemet har då ingen NAT funskjon og kan ikkje lage problem. Har du f.eks. 192.???.???.??? så har modemet router funksjon og kan lage problem. Bent
DezTruckTor Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 1.Gå inn på samme plassen som jeg sa 2.Høyreklikk på lokal tilkobling, og velg oppdater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå