asad Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Er det GTA 1, GTA 2, GTA 3, GTA VC eller GTA SA det er snakk om her? Det er nettopp blitt sluppet et nytt spill i GTA-serien, skal vel ikke være rakettforsker for å skjønne hvilket spill han snakker om. Ja ikkesant. Men så er det jo psilosybe det er snakk om her. Synes grafikken kan være tåkete av og til ja. men bryr meg ikke noe særlig egentlig. Vurderer å kjøpe vice city, til xbox og runde det, bare for å se hvor bedre flyt det er på xboxen Endret 5. november 2004 av asad
Illmatic Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 jeg ser ofte at det er litt blurrete på dagen,MEN det er når sola står på som mest.jeg tror dette er et virkemiddel for å vise at det er varmt i "california". også blir det blurrete når man kjører fort for å fremme den ekstremt gode fartsfølelsen. syntes denne blurren er veldig fin jeg...
halvardm Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Han hadde blur hele tiden.. Ikke bare når han kjørte fort osv..
Luchy Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 d skal se blurry ut når du kjører. syns det gir bedre kjøre følelse
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er det GTA 1, GTA 2, GTA 3, GTA VC eller GTA SA det er snakk om her? Det er nettopp blitt sluppet et nytt spill i GTA-serien, skal vel ikke være rakettforsker for å skjønne hvilket spill han snakker om. Kategorien heter "Grand Theft Auto", ikke "Grand Theft Auto: San Andreas". Men, tydeligvis gikk hintingen min folk hus forbi, så jeg får vel bare endre tittelen selv.
Merlin Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er det GTA 1, GTA 2, GTA 3, GTA VC eller GTA SA det er snakk om her? Det er nettopp blitt sluppet et nytt spill i GTA-serien, skal vel ikke være rakettforsker for å skjønne hvilket spill han snakker om. Kategorien heter "Grand Theft Auto", ikke "Grand Theft Auto: San Andreas". Men, tydeligvis gikk hintingen min folk hus forbi, så jeg får vel bare endre tittelen selv. Maken til kverrulering psilocybe, du skjønte at vi mente GTA: San Andreas du prøvde bare å leke smart.
Loeve Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvorfor tar dere det for gitt at alle tenker det samme som en selv? Jeg var svært usikker på om det var San Andreas det var snakk om selv, bare ved å dømme etter den første posten.
BenSin Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Kategorien heter "Grand Theft Auto", ikke "Grand Theft Auto: San Andreas". Men, tydeligvis gikk hintingen min folk hus forbi, så jeg får vel bare endre tittelen selv. Hva hintet du til da vennen min? Ser ikke ut som om noen har nevneverdige problemer med å skjønne hvilket spill det var snakk om. Bortsett fra deg, selvfølgelig. Endret 8. november 2004 av BenSin
halvardm Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 d skal se blurry ut når du kjører. syns det gir bedre kjøre følelse Så ikke du hva jeg skrev _før_ deg ? Les innleggene før du skriver noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå