FuJJi Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg skjønner ikke pointet med de gangwar greiene jeg brukte lang tid, å tok alle men når jeg kom til andre byen så ble det jo borte! + Kan du kjøpe huset til Mad Dogg? senere asså?
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det at områdene ble borte, er fordi (som du selv sier) at du kom til den andre byen. Senere i spillet skal du tilbake til Los Santos for å gjøre noen flere oppdrag der, og da kommer muligheten for gangwars tilbake. Akkurat hva som er vitsen har jeg egentlig ikke tenkt over, men det er jo ganske kult. :-)
Bandana Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Det er vel sånn at du trygt kan gå fritt rundt på de stedene du/gjengen har tatt over uten å bli skutt i bakhodet. Endret 3. november 2004 av Bandana
Ninja Panda Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 får vel også en del penger for områdene..er vel et poeng
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Og du "kjøper" ikke akkurat huset til Mad Dogg tilbake for å si det sånt... La oss heller si at det har flytta noen inn der som trenger litt hjelp til å overtales om å flytte ut igjen.
FuJJi Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 mm du må ta gangwar greiene på nytt
Luchy Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) meningen er jo å få penger, ta over byen og få respekt. har full respekt bare av å ta over hoods Endret 16. november 2004 av K9
Packard Bell Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 mm du må ta gangwar greiene på nytt Når man tar områder på nytt igjen etter å ha fått den nye byen, vil man da beholde dem videre, eller vil vi IGJEN miste områdene? Altså, første gangen vi har muligheten til å ta over områder, mister vi dem til fordel for ny by... Og senere vil vi ha muligheten til å ta områder igjen... Vil det da komme noe i veien for ANDRE gang, så vi mister alle områdene? Noen som veit om deT?
TPking Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Les her, kanskje du finner svar på spørsmålene dine. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=320778
FuJJi Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg 100% tatt over alle områdene
TPking Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg 100% tatt over alle områdene Hvor mye tjener du da? Ved huset altså? Tok bare over ett jeg, funker fint for meg, ettersom man må ta alle på nytt, men jeg har ikke så mye gryn akkurat da...
hallyboy Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hos meg har Ballas og de gule jeg ikke husker navnet på 2 omeråder til... alt jeg ser på kartet er et omeråde som er veldig lite jeg ikek kan ta over... et lite gult omeråde og et lite lilla... kan noen si hva jeg skal gjøre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå