Gå til innhold

Tidenes 1 shot.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den filmen er hvertfall ikke aimbot :)...

 

Har hatt noe lignende som det der, bare ovendt på en måte:

 

Var T på aztec (1.5), var meg og 2 ct igjen og jeg var i CT brohus. Så skulle jeg ut på broa og tenkte jeg skulle hoppe ned ivannet og gå til b1, så på vei ned i vannet (i lufta) så jeg de 2 ctene, han ene var like under meg, han så meg, og jeg skøyt (i liufta) og traff han rett i hue, han andre begynnte å skyte med colt, og 2 meter fra jeg traff vannet traff jeg HS på han også :p villeste jeg har gjort noen gang (max gull og, seff, men hvis man ser veldig tydelig på de to bokstavene C og S, så ser man at de ligner på GULL..)

Lenke til kommentar

Haha! Sykt gull!

noe som har skjedd før:

Tror det var en av de første gangene keg spilte cs.

Husker ikke hvilken bane det var.

Men hvertfall; jeg gikk bortover en plass.. Plutselig blir jeg skutt sikkert 2-3 ganger i armen. Jeg så ikke fienden, så jeg bare fyrte av et skudd rett fram, ja, og jaggu meg, der fikk jeg et SYKT gull headshot! :!:

Lenke til kommentar
Jeg har det beste fraget ever uansett :p sto i nærheten av terrorspawn på inferno, og det var 2 cter inne i gropa som jeg ikke hadde ANING var der, og hvem tok EN burst og fikk 2 HS gjennom VEGGEN når jeg ikke visste at det var noen der? jo det var jeg ja :)

Gropa på inferno? Hmmm, nå er jeg litt usikker på hvor du mener...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...