Gå til innhold

Russeside - Fisk - Tilbakemelding/Råd


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har ikke laget noen websider på ganske lenge så jeg er ganske rusten, men fikk likevel i oppdrag å lage et utkast til en russeside for skolen. Orker ikke legge så mye tid i arbeidet, så jeg prøvde å lage noe enkelt og raskt. Meningen er at den skal ha 100% bredde og høyde.

 

Jaja, her er fisken.

 

Takker for alle tilbakemeldinger

 

- gordito

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Den var faktisk ganske snasen! :D

 

Eneste som jeg egentlig kan si noe på er at det er _veldig_ høye kontraster mellom det hvite og svarte, egner seg ikke på skjerm.. Prøv en lys grå som bakgrunn, evt. en mørk grå på alt det sorte. Ellers var den stilig! :thumbup:

Er klar over det med kontrastene svart/hvit. Prøvde med lys grå, men jeg synes ikke det ble det helt store. Kan også ha grå skrift, men jeg føler ikke det heller passer helt inn.

Lenke til kommentar

Heia det siste forslaget. Det var vanvittig pent, men mangler en del på utførelsen, bl.a. tekstfargen og slikt. Det er for store kontraster mellom det meste slik det er nå. Prøv å demp de lyse fargene generelt, og tekstfargen. Tror det blir en del behageligere da. :)

 

(Det første/de første var også bra, men ikke like bra som nummer to.)

Lenke til kommentar
Heia det siste forslaget. Det var vanvittig pent, men mangler en del på utførelsen, bl.a. tekstfargen og slikt. Det er for store kontraster mellom det meste slik det er nå. Prøv å demp de lyse fargene generelt, og tekstfargen. Tror det blir en del behageligere da. :)

 

(Det første/de første var også bra, men ikke like bra som nummer to.)

Ja, utførelsen er i 2minutterskategorien. Meningen med disse fiskene er bare å få hovedtrekkene på siden i orden, finpussen tar jeg meg av senere. Skal jeg prøve med grått istedenfor hvitt?

Lenke til kommentar
siste var klart best. puss den opp og gå for den du! ;)

 

den første var forsåvidt bra den også, men ble veldig distrahert av de sorte og røde firkantene til venstre, forventet og finne en eller annen fancy meny der.

Ja, det blir nok den hvis jeg ikke får laget et annet forslag. oppussingen får jeg ta en annen dag. Orker ikke nå.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

Jeg jobber sammen med gordito på dette prosjektet og lekte meg litt med v2 av gordito:

 

fanarussenv3.jpg

 

På et ferdig resultat vil bilen bli bedre, gikk litt fort dette..

 

Hvor teksten skal plasseres er jeg litt usikker på, men tenkte på en fadet blokk over bilen!?

 

Hva syntes dere?

Endret av baRs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...