Gå til innhold

Service Pack 2.. bør jeg instalere det?


MysticoN

Anbefalte innlegg

Har hørt VELDIG mye negativt om service pack 2.. og er derfor veldig skeptisk til det.. men er det noen på service pack 2 jeg EGENTLIG trenger? jeg laster ikke ned noen ting fra windows uppdate (utenom service pack1 pga usb2.0). siste jeg lasta ned alt som var på windows uppdate vart pc'en meget mye tregere...

 

men sitter her å lurer litt på hva service pack 2 kan komme med som jeg trenger.. bruker den firewallen som er på windows og ser ikke ut som jeg trenger stort mer enn det.. har ikke hatt så veldig mye problemer enda men dritt som kommer.

 

Virusprog er det vist på sp2, men tror no at dette bare kommer til å krangle/lage konflikt med norton 2005 som jeg bruker atm..

 

noen her som vil råde meg til å skaffe sp2 eller holde meg vekk fra sp2?

 

uansett skjer det ikke noe før jeg har ghosta pc'en og fått min nye hd, så jeg har en trygg plass å legge ghost fila. vil vere på den sikkre siden no siden jeg bare har en hd :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ha skikkelig brannmur og SERIØST vite hva du driver med for bevisst å velge å ikke patche Windows...

 

Mitt råd: installer, og slå av brannmuren hvis du har en eller annen brannmur fra før. Det følger forøvrig IKKE med AV i SP2, bare en funksjon som kan overvåke om du har AV innstallert.

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

masse tull rundt nett spill????! nei da er saken ganske klar. skal snart begynne å spille eq2 så da driter jeg i sp2.

 

 

leste dette på www.microsoft.com.

 

Windows XP Service Pack 2 (SP2) provides better protection against viruses, hackers, and worms, and includes Windows Firewall, Pop-up Blocker for Internet Explorer, and the new Windows Security Center.

 

føler ikke at jeg trenger noe av dette, så ser ingen grunn til å legge inn sp2 i mitt tilfelle.

 

takker for svar.

Lenke til kommentar

å ikke installere sp2 er jo opp til hver enkelt.

Men dette er jo en lenge etterlengtet og kanskje en av de viktigste oppdateringen ms har gitt ut.

Om du installerer de nyeste driverne. Og har et up to date OS så burde sp2 installasjonen gå smertefritt.

 

Om du i tilfelle må formatere hdd'en din. Så er det nok sikkert på tide også. En pc med windows holder seg ikke stabil i evigheter heller. Og det er jo kanskje noe av grunnen til at den blir fucka når en legger inn sp2.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke IE, jeg har brannmur, og jeg oppdaterer ofte. Så da skal ikke SP2 hjelpe meg så veldig mye. Jeg kjenner flere som også har fått sin pc fucka etter at de instalerte SP2. Men jeg tror vel det har noe med at de ikke er datakyndige og trykker ja på absolutt alt, og jeg som bare rot på pcen, slik at ikke myte fungerer fint sammen.

Lenke til kommentar

Vil anbefale at du installerer Service Pack 2. Hvis det skulle vise seg å ikke fungere bra på din PC, så er det enkelt å avinstallere igjen. Har installert SP2 på et titalls PC'er, og eneste "problemet" jeg har kommer over er at enkelte programmer har trengt en oppdatering for å kjøre smertefritt sammen med SP2.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...