loggon Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 I service pk. 2 glemmte jeg å krysse av for bruk av annen anti virus og nå stopper den enkelte sider. Problemet er å finne hvor man skrur av Virus protection, wind. firewall klikker man på og av/på viser seg men ikke Virus Protection ?
White Fox Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du egentlig spør om.. Det er ikke ett innebygget virusprogram i xp sp2.. bare en innebygget brannmur.. Så hvis du ikke ønsker å bruke antivirus er det vel bare å deaktivere AV programmet du bruker... eller har jeg tolka helt feil her nå??
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Regner med at det menes data execution prevention (DEP). Dette forhindrer "kode eksekvering" i minne regioner som allerede er merket for lagring. Fin greie for å forhindre buffer overrun exploits. Fire system DEP konfigurasjoner kontrolleres via boot.ini switcher. Boot.ini settings : /noexecute=AlwaysOn Alle binaries/prosesser beskyttet av DEP ,unntaksliste kan IKKE legges inn. /noexecute=AlwaysOff Ingen binaries/prosesser beskyttet av DEP i systemet. /noexecute=OptIn Default ,kun windows system binaries/prosesser beskyttet av DEP /noexecute=OptOut Alle binaries/prosesser beskyttet av DEP ,unntaksliste kan legges inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå