Gå til innhold

Hva vet vi om neste GTA?


Anbefalte innlegg

Ja, topicen sier det meste. Har tatt meg en San Andreas-pause, slik at jeg og en kamerat kan spille litt FIFA.

 

Det fikk meg til å tenke litt på hva som vil bli neste kapittel i GTA-serien. Jeg finner det veldig sannsynlig at neste GTA-spill vil bli som Vice City, nemlig kun en slags oppfølger. Er det noen som vet noe som helst om neste spill? Hvor handlingen vil bli lagt +++

 

Det er vel litt tidlig å spørre om, men det er kjekt å være tidlig ute også synes jeg.

 

Handlingen i 3'ern og Vice City var jo i Liberty City bl.a., og Vice City er jo i Vice City, samt San Andreas er jo i San Andreas-området. Da er vel alle byene som ble introdusert i GTA2 brukt opp, så hva nå? Blir det London neste igjen kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har jo allerede sagt (for en stund siden) at de utvikler GTA 4 - elle har hintet til det i hvertfall. Spillet blir antaglivis lagd til ps3 og hele motoren som gta3 konseptet er bygget på er jo da såklart avleggs. Så jeg tviler på at det blir noen slags oppfølger - heller et spill med helt nye elementer som virkelig viser hva rockstar er gode for ;) +kickass bra grafikk og AI, hehe

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
husk!

gta 1

gta 2

gta 3

gta vice city=4

gta san andreas=5

 

gadd ikke ta med gta london.

 

uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta

Dette er feil.

Grand Theft Auto (Liberty City) er Grand Theft Auto 3

Vice City er Grand Theft Auto 3 II

San Andreas er Grand Theft Auto 3 III

Alle disse spillene bygger på det første GTA som hadde disse 3 byene. (Liberty city(New york), vice city(miami) og San Andreas(Los angeles))

 

Så det neste Grand Theft Auto vil hete Grand Theft Auto 4 og bli utviklet for neste generasjons konsoller(PS3, Xbox2)

 

Rockstar's kontrakt med Sony går ut dette året, så om neste GTA vil bli lansert til Playstation er fortsatt høyst usikkert.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det vrengtpolvott sier virker ganske fornuftig jeg, men Vice City er på en måte etterfølgeren til GTA3, selv om det skjer før GTA3 :p

 

Jeg regner vel også med, som flere andre her, at GTA4 blir neste spill i rekken. Lurer bare på hvordan handlingen blir, siden vi har vært wannabe-Mafia-style i GTA3 og GTA: Vice City, og nå er vi altså gangbangere i GTA: San Andreas :)

 

Hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Dere er klare over at GTA3 ikke har noen oppfølger?

 

Vice City skjer før GTA3, og San Andreas skjer i mellom de to.

 

GTA3 = 2001

San Andreas = 1992

Vice City = 1986

tror ikke GTA3 spillet er lagt til år 2001. Mulig jeg tar feil :hmm:

Ok. La oss bare få historien klar. GTA 3 foregår på 70tallet. Etter 15 år slipper mr vercetti ut av fengselet. Og vi er godt inne på 80-tallet. Så nå er vei in the early 90s. Som CJ. trodde alle viste dette. Men det er greit å være litt informativ av og til. Så GTA 4 vil kanskje være i 2000 eller i fremtiden. Kanskje et post Apokalyptisk GTA.

 

Og den som sa at Vice City var gta 4 hadde nok desverre feil.

 

Det er som en stooor stand alone expansion pack til 3ern. Grunnen til dette er at den kjører samme motoren som GTA3. GTA 4=ny motor

Lenke til kommentar
husk!

gta 1

gta 2

gta 3

gta vice city=4

gta san andreas=5

 

gadd ikke ta med gta london.

 

uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta

Dette er feil.

Grand Theft Auto (Liberty City) er Grand Theft Auto 3

Vice City er Grand Theft Auto 3 II

San Andreas er Grand Theft Auto 3 III

Alle disse spillene bygger på det første GTA som hadde disse 3 byene. (Liberty city(New york), vice city(miami) og San Andreas(Los angeles))

 

Så det neste Grand Theft Auto vil hete Grand Theft Auto 4 og bli utviklet for neste generasjons konsoller(PS3, Xbox2)

 

Rockstar's kontrakt med Sony går ut dette året, så om neste GTA vil bli lansert til Playstation er fortsatt høyst usikkert.

ok, kan hende jeg tar feil

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...