Gå til innhold

Passiv kjøling til min Pc


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som kan gi meg linker til plasser hvor man kan få kjøpt en radiator til vannkjøling som skal være passiv...Har søkt og funnet noen men prisen var egentlig avskrekkende..Tenkte at det sikkert kan være andre som selger radiatorer enn databutikker til vannkjøling...Radiatoren må være av pent utseende derfor vil jeg ikke ha noe fra hoggern f.eks...

 

På forhånd takk

 

Znoken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor i kabinettet hadde du tenkt å plassere radiatoren ?

 

Uten at jeg har prøvd selv tror jeg det kan bli varmt, jeg ville heller satset på viftestyring, evt stillegående vifte istedet for passiv kjøling.

 

Jeg vil anbefale deg å legge inn annonse på bruktmarkedet, mulig du kommer over noe billig der.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt og ha radiatoren i kabinettet i det hele tatt...Tenkte og montere den på veggen under pc bordet...Den radiatoren jeg har nå har en 120 mm vifte men vil gå helt bort ifra alt som har med vifter...Målet mitt er altså som du skjønner en helt stillegående pc...Håper det er noen som vet om en plass hvor jeg kan få kjøpt en eller annen radiator...Trenger ikke og være en radiator som er beregnet til og bruke som kjøling for en pc...kan jo være små radiatorer som har blitt til oppvarming etc....

Lenke til kommentar

Ta ein titt på Diablito2k sin worklog. Det finns ein slik på Elkjøp til 200,- Ok.no har og ein artikkel om dette.

 

Eg ville forresten hatt innløpet oppe på venstre side og utløpet nede på høyre side. Då ville vatnet i større grad passert gjennom alle platene i radiatoren.

 

 

 

Radiatoren må være av pent utseende derfor vil jeg ikke ha noe fra hoggern f.eks...

 

:dontgetit: Hallo, syns du denne (vedlagt bilde) radiatoren er stygg?!

post-224-1098984785_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...