Gjest Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jupp, dette er konklusjonen vår etter timesvis med spilling først og fremst over Internett, og nå på LAN. Nettkoden suger rett og slett! Dersom jeg hoster, så vinner jeg. Hoster kompisen min, så er han totalt overlegen igjen. Et kjapt søk bekfreftet våre antagelser. Folk klager over nettkoden. Dette er dessuten hva Ubisoft selv sier i patchdetaljene til versjon 1.1: We strongly recommend players host multiplayer games only through FarCry dedicated server. Någet avslørende spør du meg. Forhåpentligvis så blir dette utbedret i versjon 1.3. Ifølge detaljene om det som skal være fiksa, så ser det hvertfall lovende ut: Improved syncronization in multiplayer.
TCi Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Aldri hatt problemer med MP i Far Cry. Assault er bare så utrolig tøft (så lenge sniper horene ikke dukker opp)!
FuJJi Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Når vi har prøvd å spille på Lan blir alle udødelige...Snodig
h00v3r Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Deatmatch er rått, spilte på Lan en liten bane, var 18stk eller noe, det ble surr. Men var morsomt forde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå