co2 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Har norton firewall, og har greid å få det slik at hver gang det er noe trafikk så kommer det en forespørsel om: "Et eksternt system forsøker å få tilgang til datamaskinen din Detaljer xxx, osv Hva vil du gjøre? -Tillat -Blokker(anbefales) -Konfigurer internet-tilgangen manuelt" Hva gjør jeg for å fjerne disse? Endret 19. oktober 2004 av co2
Glipp Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Har norton firewall, og har greid å få det slik at hver gang det er noe trafikk så kommer det en forespørsel om: "Et eksternt system forsøker å få tilgang til datamaskinen din Detaljer xxx, osv Hva vil du gjøre? -Tillat -Blokker(anbefales) -Konfigurer internet-tilgangen manuelt" Hva gjør jeg for å fjerne disse? Fjernet hva ? spm om at den skal tillate eller blokkere ? hvis det er det du mener.. bare sett ned sikkerheten 1 hakk
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 nei, ikke hva jeg skal svare, men hva jeg gjør for å gjerne disse vinduene\pop-upene Har senket nivået til det minste fra før
Glipp Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 nei, ikke hva jeg skal svare, men hva jeg gjør for å gjerne disse vinduene\pop-upene Har senket nivået til det minste fra før hmm.. skal holde å sette ned sikkerheten.. det står med teskt vedsidenav instillen for å sette opp å ned sikkerheten,.. les der
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Den spør også om jeg vil at programmer skal ha tilgang til internet. Må være en instilling en plass..... åååhh...
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 *dobbelpost* Program styring heter det, pop-upene som kommer. I steam så kommer det hele tiden når jeg refresher
jevel Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 En firewall som ikke stopper programmers tilgang til din maskin / programmers tilgang til internett vil jammen ikke være mye verdt... Tror nok du får leve med det i stedet. -KJ
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 reinstallerte nå, får se om det kommer tilbake
DementedAlbino Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 reinstallerte nå, får se om det kommer tilbake Kommer det ikke tilbake er det vel noe gale med norton. Om det er programer/spill du vil tillate å komme på nett, så merker du bare at det alltid skal få tilgang. Same gjør du med det som ikke skal få tilgang, bare at du da svarer blokker alltid....
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Det er ikke noen problemer med at de ikke får internet tilgang. Eneste problemet er at det kommer pop-ups hele veien, som plager ekstremt, spesielt siden programmer og spill hopper ut til skrivebordet når de kommer
DementedAlbino Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det er ikke noen problemer med at de ikke får internet tilgang. Eneste problemet er at det kommer pop-ups hele veien, som plager ekstremt, spesielt siden programmer og spill hopper ut til skrivebordet når de kommer Ta SS av en slik popup du får da, så vi kan få se hvilken melding som er problemet. Er jo forskjellige typer med slike vinduer i norton, så greit å vite hvilket.
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 (endret) får det ikke til Er det ikke Prt Scr knappen? EDIT: sånn, der gikk det Endret 19. oktober 2004 av co2
Camen Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hmm...Kan jo avinstall Norton Internett Securety!! eller disable den.. er ikke vanskeligere en det..
co2 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Gjør det ofte, men da er jo ikke firewallen på
DementedAlbino Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Om du oppdaterer til 2005 utgaven så får du bare et lite vindu nede til høyre som forsvinner etter 5-10 sek. Vinduet du viser der kan du jo hake av for at den alltid skal gjøre det samme, så da slipper du jo å bli varslet neste gang.
co2 Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 jeg tar blokker (alltid bruk) men det kommer opp masse flere uansett Hvordan oppdaterer jeg til 2005?
DementedAlbino Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 jeg tar blokker (alltid bruk) men det kommer opp masse flere uansett Hvordan oppdaterer jeg til 2005? Du kjøper 2005 utgaven. Du kan jo også teste andre brannmurer da enn norton. Er mye bra å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå