Gå til innhold

[GTA]San Andreas - Hva skal DU?


Anbefalte innlegg

Må jo si at du ikke akkurat ser bjelken i ditt eget øye om du snakker om flaming...

Gjesph...

Du er bare sur fordi jeg drepte tre av dine fire hardt utklekkede argumenter. :p

 

... Og jo, gamepad til pc BLIR det samme. Hvorfor skulle det ikke det?!

 

Spill er best på mac allikevel!

*river den nylig oppdagede bjelken ut av øyet*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smak, behag og vaner, sier jeg ass...

 

Det er igrunn opp til hver enkelt å definere hva som er best...

 

Min mening:

 

-best grafikk på PC (det er vel igrunn alle enig om... håper jeg i hvertfall)

-best styring av bilen på playstation

-best sikting og stryring av han karen på PC

-og de som har både playstation og PC, bør kjøpe det til playstation og heller selge det igjen når det kommer på pc, for så å kjøpe det der, eller brenne det av noen (men sistnevnte er jo ikke lov, så det er det vel ingen som gjør..?:) )

Lenke til kommentar
Selvfølgelig skjønner jeg at folk som er vant til å spille fps-spill liker gta best på pc, men for oss andre som synes gamepad og tv-skjerm moser kronglete tastatur og liten pc-skjerm, så er gta best på tven.

Greit nok at du synes gamepad er bedre, smak og behag. MEn PC kan også kobles opp mot TV, så for min del betyr det bedre grafikk, bedre kontroller og like som stort bilde som om jeg hadde spilt på PS2.

Lenke til kommentar

Hmm..er fortsatt litt usikker jeg, men må inrømme at mange her inne har hatt gode argumenter for at jeg ikke skulle vente, så jeg kommer vel mest sannsynlig til å kjøpe det til PS2. Men ikke med en gang det kommer ut. Kommer nok til å vente litt, kanskje nærmere jul, eller etter nyttår (hvis jeg da ikke "tilfeldigvis" får det i julegave da) ;)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Dette er min første post på dette forumet. Jeg skal uten tvil kjøpe San Andreas så fort som over hodet mulig :) Har ventet lenge på dette spillet, da jeg er en stor fan av GTA spillene. Det faktum at GTA: SA er det største spillet (areal messig) gjør jo ikke ventetiden noe lettere...

 

mvh

Christian

Spillarkivet.no

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilling er en grei ting.. ^.^; Så fort jeg får tak i det, er jeg ikke til stede... hvis (legg merke til ordet _HVIS_) jeg kommer ut av soverommet, er jeg helt sikkert blitt helt hvis i huden og dehydrert.. hehe.. nja.. blir vel ikke så ikke.. men jeg kommer til å bruke mye tid på det...

Hehehe.. LOL ja...

 

noen som hvet hvor jeg forhåndsbestiller det?

 

altså jeg mener en sikker netbutikk som dere vet er til og stole på og som dere vet selger det til en billig penge og som er i norge slik at prisen kommer under 600 kr!

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Hei!

 

Dette er min første post på dette forumet. Jeg skal uten tvil kjøpe San Andreas så fort som over hodet mulig :) Har ventet lenge på dette spillet, da jeg er en stor fan av GTA spillene. Det faktum at GTA: SA er det største spillet (areal messig) gjør jo ikke ventetiden noe lettere...

 

mvh

Christian

Spillarkivet.no

Ta med deg reklamen din et annet sted.

 

Rapportert.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg forhåndsbestile Gta san andreas?

jeg prøvde Her men der var et kun svenskt omslag!

Gamesmix kan du bestille det.

 

Har allerede bestilt det til PS2, men regner med at det havner på PC-en min om ett års tid òg.

hmm... gamesmix, takk for tipset! er det der du bestilte det?

event - pris!

 

åssen er det forhåndsbestillinger virker?

er det sån at man får spilet på relese datoen?

 

på playstation.com så står det at spillet kom ut 20 october!

 

Edit: Da er det gjort.

Edit 2: så nettop 2 videoer av spillet det finest ike ord som beskriver hvor extremt jeg gleder meg til det ligger i postkassen.. er nok ikke på skola et par dager... hehe..

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Hei!

 

Dette er min første post på dette forumet. Jeg skal uten tvil kjøpe San Andreas så fort som over hodet mulig :) Har ventet lenge på dette spillet, da jeg er en stor fan av GTA spillene. Det faktum at GTA: SA er det største spillet (areal messig) gjør jo ikke ventetiden noe lettere...

 

mvh

Christian

Spillarkivet.no

Ta med deg reklamen din et annet sted.

 

Rapportert.

er det så farlig når det gjelder en nyhets side da? trodde det mest gjaldt butikker jeg.. :hmm:

Lenke til kommentar
hmm... gamesmix, takk for tipset!  er det der du bestilte det?

 

åssen er det forhåndsbestillinger virker?

er det sån at man får spilet på relese datoen?

Det er der jeg bestilte det, ja.

 

Som regel kommer spillet på utgivelsesdatoen når man forhåndsbestiller, ja. Men tør ikke å garantere noe i dette tilfellet.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...