Gå til innhold

GTA=skyld i planlagt "drap" og en gjengsimulator

Anbefalte innlegg

Skrevet

QUOTE (^Th0mas^ @ 13/10/2004 : 12:58)

Ender vel opp med at GTA Sand Andreas blir bannet fra butikkene i Norge. 

Mulig det! 

Er ikke no stort tap uansett 

hva er du for en a? stort tap jo dette er noen av de kuleste spillene jeg har spillt hverfall, tenker ikke generelt på dreping og blod. men og bare cruise rundt i en voodoo og spessielt og ralle rundt på en gammal vespa haha kan style og sånn dritt fett:). nå er jeg en typisk "fan" av disse spillene da. noen som føler med meg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I Tyskland er det grønt blod på spel :D

Husker når Carmageddon kom...

Den ekte versjonen (som vi fikk i norge) Hadde "ekte" blod (dvs. rødt)

UK versjonen hadde zombier istedenfor mennesker... disse hadde grønt blod

Den tyske versjonen hadde roboter istedenfor zombier eller mennesker. disse hadde ingen kroppsvæske i det hele tatt :p

Skrevet
Angus McGyver

Angus! Det var fornavnet ja... hihi ganske fjollete... husker bare at farfaren kalte han "Bud"...

Men Macgyver rocker! Husker første gang d rullet over tv-skjermene... :thumbup:

Skrevet

Var ikke Full Spectrum Warrior en treningssimulator for den Amerikanske hæren da? Skal vi begynne å grine fordi kanskje den kinesiske hæren spiller FSW?

Skrevet (endret)

Snakk om å prøve å mjølke kua....Idiotisk! Folka som det er noe feil med, ikke spillet.

Visste du at samme gjeng brukte Pokèmpn for å opprette en killer bulldogg farm?? :roll:

Endret av Sigga
Skrevet

Ja... hver gang sånne saker kommer opp, blir jeg sur! Det er bare for å gi mer kraft til paranoide folk som Svarstad Haugland, Laila Dovøy osv osv osv! Og som Trancton sier, det er jo værre med nyheter fra Irak og lign.! Voldsfilmer og sånn er fælt, men krig og ting som skjer på ordentlig, det er greit. Vi lever i en rar verden... :KjedeligåBrukeFastReplyNårJegKanSåFåSmileyKoder:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...