salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) jeg får kun spilt cs på Software mode og 16byte! når jeg endrer til openGL og 32byte får jeg dette VIDEO MODE CHANGE FAILURE The specified video mode is not suorted the game will now run in software mode OK AVBRYT Jeg har de nyeste driverene? dette skjedde helt plutselig jeg har t.o.m reinstalert xp? det har aldri skjedd før, det er noe med skjermkortet det er jeg sikker på noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 12. oktober 2004 av salte aper
brillan Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har de nyeste driverene? Hvordan skal vi vite det? uansett så hørest det ut som et driver problem.
Deadringer Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 ja. samma skjedde med meg, når jeg hadde formatert. reinstallerte driverne å det gikk fint som faen!
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 jeg fikk oppdatert skjermkort driveren gjennom windows update Enhetsbehandling > skjermkort > opptater driver Etter jeg gjorde dette fikk jeg spilt cs på software mode og 16byt, før det restarta pcen med engang jeg loada på cs og jeg har seffølgelig lastet ned drivere fra nvidia.com
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 hmmm hjelper det vis jeg avinstalerer driverene og instalerer på nytt
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Skjermkortet ditt støtter vel ikke open gl. prøvd 3d ?? Endret 12. oktober 2004 av Janivars
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 jeg har spilt cs med opengl lenge!' det skjedde helt plutselig 2-4dager etter jeg instalerte sp2
apoxdigital Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) jeg får kun spilt cs på Software mode og 16byte!når jeg endrer til openGL og 32byte får jeg dette VIDEO MODE CHANGE FAILURE The specified video mode is not suorted the game will now run in software mode OK AVBRYT Jeg har de nyeste driverene? dette skjedde helt plutselig jeg har t.o.m reinstalert xp? det har aldri skjedd før, det er noe med skjermkortet det er jeg sikker på noen som vet hva jeg skal gjøre? Byte ? Hva i granskogen ? Kan du reformulere spørsmålet på nytt så skal jeg svare deg. Last ned drivercleaner fra guru3d.com og siste detonator eller catalyst. Endret 12. oktober 2004 av apoxdigital
Rykende_Kaffe Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) hvordan system har du?? sp2 funker jo dårlig på nyere atlon xp systemer prøv å uninstalere d.. hvis ikke det hjelper kan du jo prøve å formatere (og instalere de nyeste driverne så klart) Endret 12. oktober 2004 av FatFuck
martiol Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 De driverene på windows update fungerer kun i D3D Modus. Du må laste ned andre drivere fra hjemmesiden til grafikkbrikkens produsent. Standard driverner har serdeles dårlig ytelse
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 uninstall sp2 å c om d hjelper har prøvd det
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 hvordan system har du??sp2 funker jo dårlig på nyere atlon xp systemer prøv å uninstalere d.. hvis ikke det hjelper kan du jo prøve å formatere (og instalere de nyeste driverne så klart) Amd athlon 2400+ 512mb ram Geforce 4 mx 440 (skal kjøpe nytt snart) jeg har formatert det hjalp ikke
Ozelot Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) wohoo! sms-språk og feil ord (hvordan system ?) på rad..jaja [/offtopic] Prøv å avinstallere skjermkortet, restart, installere skjermkort på ny, og gi en liten lyd\oppdatering når du har gjort det. EDIT: btw..jeg trodde ikke mx serien støtta open_gl jeg.. Endret 12. oktober 2004 av Ozelot
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 hvordan system har du??sp2 funker jo dårlig på nyere atlon xp systemer prøv å uninstalere d.. hvis ikke det hjelper kan du jo prøve å formatere (og instalere de nyeste driverne så klart) Amd athlon 2400+ 512mb ram Geforce 4 mx 440 (skal kjøpe nytt snart) jeg har formatert og instalert de nyeste driverene det hjalp ikke og det er det som er så rart
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 De driverene på windows update fungerer kun i D3D Modus. Du må laste ned andre drivere fra hjemmesiden til grafikkbrikkens produsent. Standard driverner har serdeles dårlig ytelse jeg har lastet ned drivere fra nvidia.com
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Prøv å avinstallere skjermkortet, restart, installere skjermkort på ny, og gi en liten lyd\oppdatering når du har gjort det. ok, skal prøve det nå håper det funker
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Prøv å avinstallere skjermkortet, restart, installere skjermkort på ny, og gi en liten lyd\oppdatering når du har gjort det. ok, skal prøve det nå håper det funker
Azton Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Last ned de siste driverene fra nVidia, installer dem og se. Leste over at du hadde fått driverene din fra micrsoft, noe som pleier å gi dårlige resultater i spill. Edit: etter å ha lest resten av posten ser jeg at du har allerede gjort dette. Prøv det med å avinstallere ja. Funker det virkelig ikke etter at du har formartert og prøvd? Kanskje det er CS? Endret 12. oktober 2004 av Azton
vivastar Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 wohoo!sms-språk og feil ord (hvordan system ?) på rad..jaja [/offtopic] Prøv å avinstallere skjermkortet, restart, installere skjermkort på ny, og gi en liten lyd\oppdatering når du har gjort det. EDIT: btw..jeg trodde ikke mx serien støtta open_gl jeg.. LOL! ikke open gl på et Geforce 4 kort???? de første geforce kortene hadde jo open gl.....hvorfor ikke Geforce 4, men men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå