Gå til innhold

Nå mangler vi kun en skikkelig "spaceship" sim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saitek har lenge vist at de har behersket design og kvalitet med lav pris. Hvem har vel ikke sett de gode gamle X36 stikkene Elkjøp pumpet ut for noen år siden, i ettertid ble denne avløst av X45 stikkene.

De har aldri kunnet måle seg med autentiske F16 stikker ala Thrustmaster Cougar, men det har vel strengt tatt ikke vært målet heller. Nå har de derimot lansert noen nye stikker, som skapt for en skikkelig god Spaceship simulator.

Hadde vært morsomt med en review her på gamer.no

Saitek X52

post-189-1097441606_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent heller på X55 :thumbup:

Selv om du da må vente lenge :thumbdown:

Neida, X52 er ikke ille, men syntes man kunne finne plass for litt bedre ergonomi. Samt at den tåler like lite som X45. Men igjen iforhold til prisen er det et godt kjøp

Skrevet
Vi har jo alltids Freelancer da og det er da ikke helt borte ;)

Litt gammelt og sikkert rundet av de fleste entusiaster though...

Freelancer er et flott spill! Bare synd ingen har utnyttet muligheten til å utvikle spillet bedre. Men jeg tror ikke det spillet ville vært bra med Joystick. Den var vel i førsteomgang beregnet for å bruke mus.

Skrevet

"X2: The return" er vel em utvidelsespakke til "X2: The Threat"

Spilte en demo her om dagen.."Space Interceptor: Project freedom"...kommer 26 okt i USA..må importeres kanskje akkurat nå da....

Det er vel hva jeg kommer på i farta...

Skrevet
"X2: The return" er vel em utvidelsespakke til "X2: The Threat"

Spilte en demo her om dagen.."Space Interceptor: Project freedom"...kommer 26 okt i USA..må importeres kanskje akkurat nå da....

Det er vel hva jeg kommer på i farta...

verre styring i et spill må man lete lenge etter :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...