Gå til innhold

Kjøp av elektronikk-komponenter i norge


Anbefalte innlegg

Jada, så jeg er på utkikk etter litt diverese komponenter jeg trenger til et lite prosjekt jeg holder på med. Jeg regnet med å bestill fra elfa.se, da de har et utmerket utvalg, til gode priser. Men etter litt titting på siden oppdager jeg at de kun sender til bedriftskunder...? :nei: Eller tar jeg grundig feil her?

Er det isåfall noen andre som selger komponenter i Norge? Jeg trenger kun noen motstander, noen POT-meter, en ny loddebolt, og litt loddetinn. Ikke noe high tech-stuff med andre ord. Det må da være andre plasser man kan få tak i dette?

 

Edit: Håper jeg postet i riktig seksjon. Er litt forvirret etter forandringene som har skjedd her i det siste. ;)

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Er vel greit med litt flere butikker du kan kjøpe elektronikkkomponenter fra da. Kan ha det samla i denne tråden istedet for at man lager nye tråder hele tiden på samme sak.

 

Det at denne ble dratt frem fra mørket betyr bare at noen ha vært flinke til å søke.

Pleier selv ikke svare på tråder jeg ser er gamle (siste innlegg over et år siden), men noen ganger har jeg vært for ivrig og oversett datostemplet på tråden og svart likevel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 13 år senere...

Litt usikker om jeg oppfører med litt upassende ved å blåse liv i en 13 år gammel tråd, men tråden passer i alle fall.

Jeg trenger tips til et sted hvor jeg i Oslo/Follo-område kan kjøpe småkvanta med elektronikkkomponenter. Pleier å kjøpe hos Kjell & Compani men de har f.t. ikke noen kondensatorer.

Finnes det noen andre i 2019? Evt kjapp leverende nettbutikker? (Sjekket Komplett og Dustin uten at jeg så noe)

Edit: ser jo at det er ulike meninger ?

Endret av trikola
Strøket en setning og kommenterte strykingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...