Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 timer igjen.. Daammn så digg. Kjedeligste jobben noensinne snart over.

Da er det påtide med Crooked I på shuffle, vill rapper!

Ey foresten, jakotech, om du va på festen te marius og lise i sommer? hvis du hette jakob så snakkte eg ei stund med deg jaffal, Christian va navnet..

http://www.sendspace.com/file/76s18i

Herreløse- La Vida Loka, wmv format tho.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp eg var der. Var ein del nye fjes den kvelden så eg trur ikkje eg hugser deg igjen hvis eg ser deg i byen, men det var ein veldig hyggeleg kveld, med masse bra hip-hop-diskusjon og god vin

Skrevet
Dagens album: Jaylib - Champion Sounds. J Dilla og Madilb ræpper over hverandres beats. F.E.T.T. :D

video

7788224[/snapback]

Konge låt.thnx

Har dere hørt nye albumet til Lupe fiasco? A rhymin ape. Flere kule tracks.særlig en som heter " happy industries ". Anbefales

Skrevet (endret)

Hmm, la merke til at videoen er sensurert...

Hørte gjennom Lupe-albumet før jul, men jeg syns ikke det var noe særlig. :shrug:

Endret av unge thendrup
Skrevet
Har dere hørt nye albumet til Lupe fiasco? A rhymin ape. Flere kule tracks.særlig en som heter " happy industries ". Anbefales

7788382[/snapback]

Ekke det en mixtape? I så fall har jeg hørt den, under navet Touch the Sky Mixtape..noen tracks: happy industries, conflict diamons, lupe the killer, lu myself.

Skrevet

7788382[/snapback]

Ekke det en mixtape? I så fall har jeg hørt den, under navet Touch the Sky Mixtape..noen tracks: happy industries, conflict diamons, lupe the killer, lu myself.

7788516[/snapback]

Den er ganke kort, bare 7 sanger eller noe der- Ingen av de du nevner. Heter "The rhymin ape". Fant på albumbase. Må sjekke ut den du nevnte nå. :thumbup:

Skrevet (endret)
Må sjekke ut den du nevnte nå.  :thumbup:

7788524[/snapback]

Det må du virkelig. here you go.

7788575[/snapback]

Takker så mye. Fikk aldri med meg den der.

Mens vi snakker om underground rappere, er det noen her som hører på DZK?Selv har jeg hørt på fyren i snart 3 år elns, synes han er helt rå. Legger ut alle låtene på denne siden, gratis:

http://www.soundclick.com/pro/view/01/defa...fm?BandID=12347

Endret av asad
Skrevet
Har du vondt no sted, eller? :p

Tungtvann er vel kanskje den beste norskspråklige gruppa.

7788674[/snapback]

Støttes, kjipt og høre at gutta skal gi seg som gruppe har følt det de har gjort nå siden første skiva.

NP:Jaylib - Strip Club

Skrevet

Hørte en del på Tungtvann sitt første album. Har de andre også, men har nesten aldri hørt på de. Objektivt sett må jeg si at de er noen av de beste på norsk, men jeg liker de ikke lenger (ikke første albumet heller).

Skrevet

Tungtvann ER den beste norskspråklige gruppa til no. Nord og Ned er en milepæl i norsk hip-hop, dei to neste albuma var ikkje like gode men eg meiner at sistealbumet er ein ny højdare og det beste norske albumet i 2006.

Når Jørg1 og Poppa Lars døyr vil dei få sitteplass på hver sin side av Tommy Tee i den lille norske hip-hop-himmelen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...