Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hurra! Jeg har VERDENS kraftigste BlueTooth enhet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke noen ekspert på bluetooth (har aldri tatt noe bluetooth utstyr i bruk faktisk), men er det ikke snakk om 2-veis kommunikasjon?

 

Du vil utvilsomt kunne sende signalene dine veldig langt, men mobiltelefonene (eler anet utstyr) som du når vil vel neppe ha signalstyrke til å kunne sende informasjon tilbake, eller tar jeg feil?

 

-Stigma

Hmm.. må vel ta det på nytt! Altså..

 

Sendestyrken ut vil øke pga parabolen, da i en bestemt retning..

..noe som igjen tilsier at signalet mitt går lengere!

 

Enheten som ligger kjempelangt unna vil da kunne høre "ropene" fra enheten min..

..og den vil da prøve å "rope" tilbake..

Siden min enhet (parabolen) er såpass stor vil den også kunne høre den andre enheten..

 

Og vips så har man 2veis komunikasjon :w00t:

Lenke til kommentar
Enheten som ligger kjempelangt unna vil da kunne høre "ropene" fra enheten min..

..og den vil da prøve å "rope" tilbake..

Siden min enhet (parabolen) er såpass stor vil den også kunne høre den andre enheten..

 

Og vips så har man 2veis komunikasjon :w00t:

Synes det hørtes litt suspekt ut, så det blir rart å se åssen det funker i "real life"

Lenke til kommentar

Da jeg i forbindelse med jobb var på Svalbard for to uker siden, kom jeg over denne:

Bilde(37).jpg

 

Den ga farlige idèer i det syke hodet mitt kan jeg love dere :dribble:

 

Ikke all verdens bildekvalitet da det ble tatt av mobilen min..

 

Men kanskje litt urealistisk å håpe på at naboene mine hadde gått med på at jeg hadde denne i hagen min

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Tar gjerne mot tips om hvilket faenskap man kan bruke utstyret til, har en vidregående skole med 3-400 elever ca.6-70meter unna  :innocent:

Veeel... er du ute på faenskap kan du fjerne blåtannsaken din fra parabolen for en stakket stund. Finn en gammel mikrobølgeovn, ta ut mikrobølge-'kanonen', fest den i brennpunktet på parabolen, og sikt på elektronisk utstyr du vil drepe, f.eks. mobiltelefonene til de stakkars elevene. :p

 

Merk at onkel ikke ser på deg som sin yndlingsnevø etter dette.

Lenke til kommentar
Da jeg i forbindelse med jobb var på Svalbard for to uker siden, kom jeg over denne:

Bilde(37).jpg

 

Den ga farlige idèer i det syke hodet mitt kan jeg love dere :dribble:

 

Ikke all verdens bildekvalitet da det ble tatt av mobilen min..

 

Men kanskje litt urealistisk å håpe på at naboene mine hadde gått med på at jeg hadde denne i hagen min

haha...

 

lurer på hvor langt man kunne kjørt stabilt wlan over denne jeg?

vist den står oppå en fjelltopp.

Lenke til kommentar
Tar gjerne mot tips om hvilket faenskap man kan bruke utstyret til, har en vidregående skole med 3-400 elever ca.6-70meter unna  :innocent:

Veeel... er du ute på faenskap kan du fjerne blåtannsaken din fra parabolen for en stakket stund. Finn en gammel mikrobølgeovn, ta ut mikrobølge-'kanonen', fest den i brennpunktet på parabolen, og sikt på elektronisk utstyr du vil drepe, f.eks. mobiltelefonene til de stakkars elevene. :p

 

Merk at onkel ikke ser på deg som sin yndlingsnevø etter dette.

Dæven! Det der var et godt tips :w00t:

 

Har en gammel microbølgeovn på 900Watt som skal byttes ut, hvordan ser

hodet i microen ut? og hvilken strålingsvinkel har disse??!

 

 

:tease: Tror nok jeg hadde blitt mer berømt enn jeg kanskje hadde ønsket da ja

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar

he he, de microbølge-kanonene jeg har sett i ovner blir drevet av en spenning på 5000V :yes: , og smekker du den inn i en sånn parabol, så har du et våpen du nesten ikke aner følgende av...........900W sende effekt, funker det.

 

Går det ann å bruke samme prinsippet til GSM ved dårlig dekning??????

Endret av microbølge
Lenke til kommentar
he he, de microbølge-kanonene jeg har sett i ovner blir drevet av en spenning på 5000V :yes: , og smekker du den inn i en sånn parabol, så har du et våpen du nesten ikke aner følgende av...........900W sende effekt, funker det.

 

Går det ann å bruke samme prinsippet til GSM ved dårlig dekning??????

hehe,hadde vært moro og testa et slikt "våpen" ;)

Lenke til kommentar

Skal bare nevne at en burde ikke leke med microbølge-kanoner. Du kan ikke sikte den inn direkte på en mobile telefon i en persons lomme. Du vil treffe hele personen. Dette kan skape problemer, hele kroppen blir varmet opp, og selv om de ytre delene av kroppen ikke får problemer med en gang så vil indre organer få store problemer (magen, blæra, etc...) på grunn av oppvarmingen. Andre ting kan også skje; celler kan muterer, noe som kanskje ikke skaper problemer med en gang, men senere (kreft, etc...), en kan bli steril, etc...

 

Så microbølge kanoner er farlige, det er best å holde seg unna dem.

Lenke til kommentar
Skal bare nevne at en burde ikke leke med microbølge-kanoner. Du kan ikke sikte den inn direkte på en mobile telefon i en persons lomme. Du vil treffe hele personen. Dette kan skape problemer, hele kroppen blir varmet opp, og selv om de ytre delene av kroppen ikke får problemer med en gang så vil indre organer få store problemer (magen, blæra, etc...) på grunn av oppvarmingen. Andre ting kan også skje; celler kan muterer, noe som kanskje ikke skaper problemer med en gang, men senere (kreft, etc...), en kan bli steril, etc...

 

Så microbølge kanoner er farlige, det er best å holde seg unna dem.

Phuu.. glad at du fortalte meg at det kunne skade mennesker og dyr!

 

Hadde mine mistanker om at det kunne være farlig ;)

Lenke til kommentar
Skal bare nevne at en burde ikke leke med microbølge-kanoner. Du kan ikke sikte den inn direkte på en mobile telefon i en persons lomme. Du vil treffe hele personen. Dette kan skape problemer, hele kroppen blir varmet opp, og selv om de ytre delene av kroppen ikke får problemer med en gang så vil indre organer få store problemer (magen, blæra, etc...) på grunn av oppvarmingen. Andre ting kan også skje; celler kan muterer, noe som kanskje ikke skaper problemer med en gang, men senere (kreft, etc...), en kan bli steril, etc...

 

Så microbølge kanoner er farlige, det er best å holde seg unna dem.

Phuu.. glad at du fortalte meg at det kunne skade mennesker og dyr!

 

Hadde mine mistanker om at det kunne være farlig ;)

Vet ikke helt om du er seriøs, men en microbølgeovn er vel antakelig ikke sterk nok til å gjøre noe særlig skade på ett meneske over slike avstander. Jeg vet ikke dette sikkert, men folk har en tendens til å overdrive skadene av stråling.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...