hinduuu Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Nå sitter jeg på et lan, er egentlig litt avhengi av irc. ALtså her er det sånn at man ikke kan sitte så mange på mirc (quakenett). Så etter en oppfrodring fra en i lan styret så sa han at jeg måtte bare finne meg en irc adresse som ikke hadde sånn at man kan kun være et vist anntall inne. Too many clones from your host.- [20:24] Closing Link: Gull|AW by wineasy1.se.quakenet.org (G-lined) hvis dere skjønner, så lurte på om noen har en adresse som kanskje funker.
clon Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 de aller fleste irc servere har et maks antall connections fra en ip, feks 2 stk uten ident og 4 stk med ident, og blir det flere connections enn dette blir man automatisk g-linet (banner host/ipen din). Maks antall connections står vanligvis i MOTD når man joiner en server. Så det du kan gjøre da er enten å holde deg til maks tillatt antall eller du kan sjekke om ircnettverket har muligheter for å få flere connections enn vanlig. I ditt tilfelle les på www.quakenet.org
hinduuu Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 takk. men trengte det ikke ennå i allefall. Må hva vært en som ble disconncta, så fikk jeg plassen hans Nå skal jeg i alle fall ikke logge av..
clon Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 vel, det hjelper ganske lite om det joiner flere stykker plutselig og dere er over grensa, da blir jo alle g-linet igjen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå