assz0r Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 den nye hardisken min er i to deler uten at jeg har delt den selv... jeg lasta ned partition magic for å fikse dette, men når jeg skal trykke "apply" kommer programmet opp med et info vindu hvor det står at dette bare er en demo (evaluation version) og hvor jeg kan kjøpe fullversion osv. Så går bare alt tilbake og ingen ting skjer. Slik skjer det men alle funksjonene og jeg vet ikke om noe annet program... finner ingen funksjon for å slå av det vinduet på noen måte... (denne posten passer kanskje ikke inn her, men fant ingen andre plasser å søke råd :S) takker for svar!
Azton Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Har du noe viktig info på disken? Hvis ikke er det vel ikke så mye vanskeligere å slette partisjonene og lage en ny en. Går vel an å gjøre dette i Windows XP SP1. Ellers kan du laste ned en bootdisk fra www.bootdisk.com og gjøre det fra DOS. - Azton
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Var disken partisjonert i to partisjoner når du kjøpte den? I så fall tyder det på at du har fått en brukt disk. Det går ann å slette begge partisjonene i diskbehandling i Windos, deretter kan du opprette en ny partisjon på hele disken. XenZor
assz0r Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 prøvde å formatere den delen som viser seg i min datamaskin som er 127gb, men når jeg skal formatere låser pc'en seg nesten og den formaterer ikke. kan heller ikke lage en partisjon av den delen som er "unallocated". :S
assz0r Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Fikk sammen de to delene men får ikke lage en partisjon av hardisken... når jeg skal formatere i computer management låser pc'en seg :S hva kan jeg gjøre ? får ikke noe ut av sticky's =p
assz0r Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 hadde håpet på noen løsninger på problemet mitt :S
scream Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det folk prøver å si her , er at du ikke vil klare å lage mer enn en partisjon på 127 GB hvis du ikke har SP1 til XP! Kjører du 2000 er det sikkert andre triks for å få Windows til å se en større disk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå