-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg skjønner EDIT: Veeely intellesting! Men kommer det noe film fra Wålhækkær'n eller? Endret 12. oktober 2004 av -Teddy-
brillan Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Ja din lille spammer. Er på skolen, skal mekke når jeg kommer hjem.
Trygve Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Limited_Edition: Bruker cs til å lage selve filmen, komprimerer osv med Videomach. Programmet vil jo ikke opne .DEM filer
Plomma2 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Limited_Edition: Bruker cs til å lage selve filmen, komprimerer osv med Videomach. Programmet vil jo ikke opne .DEM filer .Dem filer skal åpner i CS. ...
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 les guiden her du, hvordan lage Cs film, den er sticky...
Trygve Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Trenger ikke lese den lurte bare på vilket programm han bruker. Eg bruker Fraps men det lagger veldi når eg filme
Ostepølsa Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 skjønner bare ikke hvordan han klarer å haxe hele tiden
Bloody Mess Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Har drevet å legge in winxp på den andre maskinen i hele dag. Så glemte jeg av filmen. Driver å laster ned vega video nå, skal mekke skikkelig fragmovie i løpet av uka Vega Video? Har du en link til det? Vegas video faktisk *host* dc++ *host* Ah, trodde det var et gratisprogram.
entonic Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Er på skolen, skal mekke når jeg kommer hjem. kommet hjem nå??
Jooakim Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Nei eXploid er skole g33k deluxX Endret 12. oktober 2004 av TheMasteR
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Nææææh, pugger han ENNÅ? Han er pålogget MSN da. Et lite utrag: -------------------------------------------------------------------- Teddy sier: FILM? sier: mekker sier: men den blir sucky, er for lat til alle de fanzye effektene sier: Teddy sier: hehe Teddy sier: Bare få fragsa vi, blir ganske pene frags med Wh'n din vettu sier: men det er ikke noen nye frag ca da... bare alle fragsa mine sammen :x Teddy sier: kk ------------------------------------------------------------------------------------- (eXploid har et mellomrom som nick) Kommer vel film snart da kan jeg tenke meg, eller ialeffal i morra....
brillan Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Teh movie :S http://www.home.no/exploid/cs/cs%20filmer/ Gidder ikke redigere den mer, og jeg vet at den er i elendig kvalitet.
-Teddy- Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Wheeeeee! *Se på film* EDIT: 112MB? EDIT2: Hmm, sjekka på ftp'n nå, du har slettet filmen min fra siden din EDIT3: Her var det noe mystifistisk... EDIT4: Hihi, hadde den bare funka med annet enn betaen... . Endret 13. oktober 2004 av -Teddy-
Potetdamen Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hvem vet , kansje han haxxer i både cs source og cs 1.6
brillan Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 (endret) ARgh! DO NOT LOOK I ZE FOLDER!!1111 Edit: Du kan spille online med cs:s cracka vis det var det du lurte på, men nok om warez. Hva syns du om filmen? :> Endret 13. oktober 2004 av eXploid
-Teddy- Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 ARgh! DO NOT LOOK I ZE FOLDER!!1111 Edit: Du kan spille online med cs:s cracka vis det var det du lurte på, men nok om warez. Hva syns du om filmen? :> Vet, jeg lasta den ned, fiffig løsnig det der Hadde jo sett mange av fragsa før, du vet jeg, jeg har ale klippa på pc'n fra før Eller mange av de da iallefall... Men bra film, likte starten jeg da
Caddy Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 1: Ehm.. .Er det meninga at filmen skal være delt på midten? Skrått over fra høyre til venstre... ? 2: Er det meninga vi skal tro at du IKKE cheater her?
-Teddy- Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 1: Ehm.. .Er det meninga at filmen skal være delt på midten? Skrått over fra høyre til venstre... ? 2: Er det meninga vi skal tro at du IKKE cheater her? 1. Er ikke sånn hos meg... 2. Isåfall er filmen mislykket. Spilte med eXploid en gang på kumla, han havnet brått på førsteplasss og alle begynte "Du har WH!" "Du cheater!" "Du e n00b" "Du e inta nån god spelare!" "Ja vil raportera dig!" Så dro'n..... Men det beviser da ingenting...
Caddy Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Skal se over filmen litt mer nøye, og se hvor han har "tabba" seg med den cheaten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå