Gå til innhold

eXploid's filmtråd - Her kommer mine cs filmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Har sett alle tre filmene og det er en ting jeg legger merke tiljeg forresten sett i flere filmer også.

Det er at noen ganger når du dreper noen får du minus itede for pluss.

Er det en grunn til dette eller.

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Hallo

Har sett alle tre filmene og det er en ting jeg legger merke tiljeg forresten sett i flere filmer også.

Det er at noen ganger når du dreper noen får du minus itede for pluss.

Er det en grunn til dette eller.

Demobug.

Skrevet

Har drevet å legge in winxp på den andre maskinen i hele dag. Så glemte jeg av filmen. Driver å laster ned vega video nå, skal mekke skikkelig fragmovie i løpet av uka ;)

Skrevet
Har drevet å legge in winxp på den andre maskinen i hele dag. Så glemte jeg av filmen. Driver å laster ned vega video nå, skal mekke skikkelig fragmovie i løpet av uka ;)

:wallbash:

Skrevet

Vega Video? Har du en link til det?

Skrevet
Har drevet å legge in winxp på den andre maskinen i hele dag. Så glemte jeg av filmen. Driver å laster ned vega video nå, skal mekke skikkelig fragmovie i løpet av uka  ;)

Vega Video? Har du en link til det?

Vegas video faktisk :p

*host* dc++ *host*

Skrevet

Når jeg tenker over det har jeg faktiskt Vegas Video liggende et sted jeg! Men problemet var at jeg ikke fant noen cd-key til å låse opp trial'n med, eller demo'n eller hva det var...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...