Gå til innhold

eXploid's filmtråd - Her kommer mine cs filmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nais :grin:

Har mekka klippet du gav meg inn i v.4 ;) Har prbolemer med DivX jeg da :hm: Jeg får ikke exportert filmen i DivX slik som jeg har gjort før! Dermed blir filmen altfor stor, 1,90GB :p Kan jo bruke MPEG, men faen, tar jo stooooor plass det og. Nok OT, stopper her :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Samma om det er public vel? :hmm:

Nei, for det er nesten bare letteide n00bs public :tease:

Skrevet (endret)

Public er vel så gøy å se på, man vet aldri hvor folk kommer når man spiller public, alt er så random. Camper man en runde og alle på terror kommer forbi deg er det ikke så vanskelig å ta alle i en spray liksom, dette er forholdsvis umulig public...

Men dual HS? du kan vel si dobbel? da du skrev dual tenkte jeg du tok hs gjennom smoke med dual elites. :D

edit: superb film.. :p

Endret av ericthelord
Skrevet
Tror du det er gratis å hoste 112mb 24/7?

Jeg kan hoste. Send meg PM, så får du konto til å laste opp hos meg. Legger den deretter ut på min server (100mbit).

Skrevet
Tror du det er gratis å hoste 112mb 24/7?

Jeg kan hoste. Send meg PM, så får du konto til å laste opp hos meg. Legger den deretter ut på min server (100mbit).

får et nice tilbud !! :dribble:

Skrevet
Ok da. Men gidder ikke redigering.

Her er ganske pen runde public. Tøffeste var vel egentlig at det var den runden jeg joinet serveren, altså 7-0 i stats etter første runde.

Ble en del whining der gitt :D

Her er filmen.

Til dere som disser musikken, talk to teh lol, cause the pro isnt listening.

kult

Skrevet

Jepp den var ikke dårlig. En av de bedre jeg har sett på en liten stund nå, bortsett fra kvaliteten da :S skjønner at du ofret litt for å få den størrelsen men. Mye bra her altså :D

skal ikke slettes med det første med andre ord

Skrevet

Har sluttet å publisert klipp. Gir klippene til -Teddy- som skal ha de med i sin neste fragmovie.

Altså en helt ny film med bare ferske klipp :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...