Master Casemod Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 har asus a7n8x-e delux 1024mb twinmos pc3200 2.5cl 300 watt PSU fra CWT en amd 2500 prosesor en hardisk cdrom skjermkort lyrdkort kan jeg få problemer sånn ettervert?
Digranes Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 hehehe, jeg vil si med 99% sikkerhet at du vil få problemer med det systemet etterhvert.. hva du legger i ordet "problemer" vet ikke jeg, men uansett hvordan pc jeg sitter på, så oppstår det problemer støtt og stadig Hva med å spesifisere spørsmålet ditt litt mer konkret? hva er det du lurer på? om den pc'n blir å holde mål en stund fremmover, eller om komponentene er kompatible med hverandre? Problemer av en eller annen sort dukker somregel opp, men de fleste problemer regnes som bagateller (for eks vanskelig å spore opp drivere til chipset eller liknende)... jeg gjenntar.. hvordan problemer er det du tenker på? -mamazboy-
Master Casemod Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 at feks...minnebrikkene klikker osv... har fått vite at ASUS kortet mitt ikke er helt 100% med Twinmos brikker
C4STOR Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 at feks...minnebrikkene klikker osv...har fått vite at ASUS kortet mitt ikke er helt 100% med Twinmos brikker Du får ikke problemer etterhvert hvis det fungerer nå (det kan jo selvfølgelig tenkes at en eller flere komponenter vil feile før eller siden, men det er det bare vår herre som vet )
Hjelmn Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hehehe, jeg vil si med 99% sikkerhet at du vil få problemer med det systemet etterhvert.. hva du legger i ordet "problemer" vet ikke jeg, men uansett hvordan pc jeg sitter på, så oppstår det problemer støtt og stadig Hva med å spesifisere spørsmålet ditt litt mer konkret? hva er det du lurer på? om den pc'n blir å holde mål en stund fremmover, eller om komponentene er kompatible med hverandre? Problemer av en eller annen sort dukker somregel opp, men de fleste problemer regnes som bagateller (for eks vanskelig å spore opp drivere til chipset eller liknende)... jeg gjenntar.. hvordan problemer er det du tenker på? -mamazboy- NOK en gang må jeg tre frem som den gode norsklæreren jeg er. Det heter IKKE, jeg gjentar IKKE: "hvordan problemer er det du tenker på" MEN "HVILKE problemer er det du tenker på" hvorfor skriver alle sammen hvordan istedenfor hvilke og hvilket, hvor mye IQ skal det til for å skjønne norsk grammatikk da? man hører jo at det blir feil i setningen med hvordan istedenfor hvilke! *Veldig offtopic, men det må frem*
Malvado Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) hehehe, jeg vil si med 99% sikkerhet at du vil få problemer med det systemet etterhvert.. hva du legger i ordet "problemer" vet ikke jeg, men uansett hvordan pc jeg sitter på, så oppstår det problemer støtt og stadig Hva med å spesifisere spørsmålet ditt litt mer konkret? hva er det du lurer på? om den pc'n blir å holde mål en stund fremmover, eller om komponentene er kompatible med hverandre? Problemer av en eller annen sort dukker somregel opp, men de fleste problemer regnes som bagateller (for eks vanskelig å spore opp drivere til chipset eller liknende)... jeg gjenntar.. hvordan problemer er det du tenker på? -mamazboy- NOK en gang må jeg tre frem som den gode norsklæreren jeg er. Det heter IKKE, jeg gjentar IKKE: "hvordan problemer er det du tenker på" MEN "HVILKE problemer er det du tenker på" hvorfor skriver alle sammen hvordan istedenfor hvilke og hvilket, hvor mye IQ skal det til for å skjønne norsk grammatikk da? man hører jo at det blir feil i setningen med hvordan istedenfor hvilke! *Veldig offtopic, men det må frem* Og nok en gang blir du kritisert for blandt annet for å ikke følge nettiketten : Ta deg god tid når du skriver Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Blir du veldig irritert over at andre mennesker skriver feil, eller uttaler seg på en måte som du ikke synnes er korrekt, så får du heller ta det på PM eller finne et forum for perfeksjonister og rettskrivning. Til Trådstarter : Kan være at du møter på problemer med Twinmos rammen, men fungerer det fint nå og du har sjekket at alt er ok med for eksempel Memtest86 og prime95 så burde du ikke ha så veldig mye å bekymre deg for. Endret 2. oktober 2004 av Malvado
C4STOR Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hehehe, jeg vil si med 99% sikkerhet at du vil få problemer med det systemet etterhvert.. hva du legger i ordet "problemer" vet ikke jeg, men uansett hvordan pc jeg sitter på, så oppstår det problemer støtt og stadig Hva med å spesifisere spørsmålet ditt litt mer konkret? hva er det du lurer på? om den pc'n blir å holde mål en stund fremmover, eller om komponentene er kompatible med hverandre? Problemer av en eller annen sort dukker somregel opp, men de fleste problemer regnes som bagateller (for eks vanskelig å spore opp drivere til chipset eller liknende)... jeg gjenntar.. hvordan problemer er det du tenker på? -mamazboy- NOK en gang må jeg tre frem som den gode norsklæreren jeg er. Det heter IKKE, jeg gjentar IKKE: "hvordan problemer er det du tenker på" MEN "HVILKE problemer er det du tenker på" hvorfor skriver alle sammen hvordan istedenfor hvilke og hvilket, hvor mye IQ skal det til for å skjønne norsk grammatikk da? man hører jo at det blir feil i setningen med hvordan istedenfor hvilke! *Veldig offtopic, men det må frem* Hvis du faktisk er norsklærer, så bør du kanskje ta turen innom lærerhøgskolen igjen for å lære deg at det viktigste er at folk kan uttrykke seg, hvordan de gjør det kommer i andre rekke. Utolig irriterende at folk skal forsøple forumet med sånn sutring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå