Gå til innhold

Half-Life 2 Pakker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er silver det samme som bronse, men med dod source og hl source?

og gold det samme som silver bare med masse stash som plakater, t skjorter, caps, klistremerker osv?

Leste et sted (vg eller dagbladet) at alt ekstra stæsj som følger med gold bare er tilgjengelig i usa.

Skrevet
er silver det samme som bronse, men med dod source og hl source?

og gold det samme som silver bare med masse stash som plakater, t skjorter, caps, klistremerker osv?

Leste et sted (vg eller dagbladet) at alt ekstra stæsj som følger med gold bare er tilgjengelig i usa.

Gullpakken: Koster rundt 600 kroner, og inkluderer alt i sølvpakken pluss en strategi-guide, tre plakater, en caps, et postkort, en soundtrack-cd, klistremerker, samleboks, samt muligheten til å vinne en tur til Valve - men føreløpig vet vi ikke om denne pakken blir tilgjengelig for folk utenfor USA.

kilde: dagladet.no

men det virker jo som folk har fått bestille d da ;)

Skrevet

Ser ikke ut til at nordmenn skal få Day of defeat: Source unntatt ved å laste ned silver pakka fra Steam, men da får man jo ikke boksen eller en dvd.

Selv ikke spesialutgava i butikkene ser ut til å ha detta, og den dyreste Steam pakka kan ikke sendes til Norge (det er visstnok sånn at at spill ikke kan sendes fra USA til Norge). Skjønner ikke hvorfor ikke DOD følger med spesialutgava i butikkene ass........ :no::cry::hmm::thumbdown:

Skrevet

Er det noen som vet om Collectors Edition kommer etter Standard Edition eller samtidig?? Jeg vil ha EN dvd og ikke seks cd'er, puss de andre tingene som følger med... Men gidder ikke vente en måned ekstra for det heller...

Skrevet
Er det noen som vet om Collectors Edition kommer etter Standard Edition eller samtidig?? Jeg vil ha EN dvd og ikke seks cd'er, puss de andre tingene som følger med... Men gidder ikke vente en måned ekstra for det heller...

UK vil få HL2 på DVD uansett versjon, men det er ikke bekreftet om dette også gjelder resten av Europa.

Vet ikke om Standard Edition kommer før eller samtidig med Collector's Edition.. Vil tro at den kommer omtrent samtidig.

Skrevet

Damn så irriterende........Steampakkene (silver og gold) inneholder jo både hl2, hl1 source, cs source, dod source OG mulighet for å laste ned alle de gamle spilla gratis, inkludert CS CZ som jeg ikke har........Men i butikken i den steindyre spesialutgava følger jo faderimeg bare hl2, hl1 source og cs source........Har lyst på dvd og boks, men har fader meg lyst på dod source og cs cz også liksom........

Skjønner ikke hvorfor ikke tilsvarende silver eller gold kommer på dvd ass........

IDIOTISK!! :no::nei::thumbdown::cry:

Skrevet
Damn så irriterende........Steampakkene (silver og gold) inneholder jo både hl2, hl1 source, cs source, dod source OG mulighet for å laste ned alle de gamle spilla gratis, inkludert CS CZ som jeg ikke har........Men i butikken i den steindyre spesialutgava følger jo faderimeg bare hl2, hl1 source og cs source........Har lyst på dvd og boks, men har fader meg lyst på dod source og cs cz også liksom........

Skjønner ikke hvorfor ikke tilsvarende silver eller gold kommer på dvd ass........

IDIOTISK!! :no::nei::thumbdown::cry:

Ganske meningsløst... Silverpakka er jo prime-shit for dollaren! Mens butikkpakkene er... vel ikke noe særlig å skryte av :mad:

Skrevet

Det tar lang tid å preloade HL2++, men det er jo bare å la PCen stå på over natta. Du får ikke noen CDer eller en DVD å holde i hånda, men da kan du heller ikke herpe dem med fingeravtrykk, riper, og generell slitasje. VALVe har kontoen din, og du har alle rettigheter i forhold til det du har betalt for. Det er DEILIG å slippe de hersens CDene!

Pluss at jeg kan spille CS:S og CS:CZ mens jeg venter på HL2, HL:S og DOD:S (jeg kjøpte med andre ord Silver-pakken).

VALVe vet at de ikke kan stoppe piratkopiering, så de hanker inn penger før det er mulig å piratkopiere noe som helst. Det er helt greit for meg.

Skrevet (endret)
VALVe har kontoen din, og du har alle rettigheter i forhold til det du har betalt for. Det er DEILIG å slippe de hersens CDene!

Og det skal bli DEILIG når HD'n ryker/kræsjer og du må vente i timesvis for å få tak i spillet igjen. Enten på grunn av feil eller treg nedlasting :lol:

Sitat fra diverse steam brukere:

"Error: couldn´t connect to the database!!"

"kommer ingen vei jeg, trykker men ikke no som skjer"

"Steam - Error Specified subscription is invalid"

"Hva f*** skjer? Når jeg trykker på Purchase... så får jeg opp neste bildet men der står det Condition Zero?!?"

"Hvorfor kan det ikke bare virke!!???"

"Takker, men CS:S har stoppet på 99%"

" då legger eg merke til at det ikkje e mulighet til å skrive "ø" som e en bokstav eg har etternavnet"

Haha...

Endret av Vice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...