Gå til innhold

Half-Life 2 Pakker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet noe om Collector's Edition kommer lenge etter at standar slippes?

Tror ikke det er nevnt noe om, men vi kan jo regne med at det vil komme like etter om ikke samtidig.

Skrevet

Jeg tror det er mildt sagt optimistisk å vente at l3wtet man får med Steam-pakkene blir tilgjengelig andre steder enn i USA. Det er jo forøvrig typisk at denne typen informasjon blir utelatt.

Skrevet (endret)

Kunne de ikke ha gjort som ubisoft gjore med far cry :yes: , Gi amerikanerene en haug med cd plater. Og oss som er kommet litt lenger en DVD version :w00t:

Edit: uten å måtte kjøpe masse ekstra dill...........

Endret av Blue--Sky
Skrevet
Kunne de ikke ha gjort som ubisoft gjore med far cry :yes: , Gi amerikanerene en haug med cd plater. Og oss som er kommet litt lenger en DVD version :w00t:

Edit: uten å måtte kjøpe masse ekstra dill...........

Ja, det hadde vært helt konge. Men hovedgrunnen til at Crytek/Ubisoft gjorde det er vel at de er i Europa...

Skrevet
Så standard inneholder ikke HL:Source? Det var jo kjipt egentlig - driter i t-skjorter osv. Åssen er det med å bække opp når man kjøper over Steam? Er det mulig å brenne ut katalogen på en DVD f.eks også putte inn den hvis man formaterer om eller er det noe krypteringsdrit ute og går?

Hvis du kjøper via. STEAM får du en konto som du kan bruke så mange ganger du vil til å, i dette tilfellet, laste ned HL2. :)

Skrevet
Så standard inneholder ikke HL:Source? Det var jo kjipt egentlig - driter i t-skjorter osv. Åssen er det med å bække opp når man kjøper over Steam? Er det mulig å brenne ut katalogen på en DVD f.eks også putte inn den hvis man formaterer om eller er det noe krypteringsdrit ute og går?

Hvis du kjøper via. STEAM får du en konto som du kan bruke så mange ganger du vil til å, i dette tilfellet, laste ned HL2. :)

Jupp, det er klart men det var heller ikke poenget. Tanken er som følger:

1. Av en eller annen grunn må jeg formatere PC'n

2. Windows er ferdig innstallert og jeg er klar for litt CS:S

3. Jeg venter i 7-8 timer fordi jeg må laste ned ALT igjen (i den tro at det vil være 4gig og jeg har 150kB max)

Skjønner? Er jo en rimelig dårlig løsning, så går det ikke an å bække opp sh*t'n så er Steam uaktuelt og DVD et must.

Skrevet

3. Jeg venter i 7-8 timer fordi jeg må laste ned ALT igjen (i den tro at det vil være 4gig og jeg har 150kB max)

Skjønner? Er jo en rimelig dårlig løsning, så går det ikke an å bække opp sh*t'n så er Steam uaktuelt og DVD et must.

+ at hele skiten er kryptert :roll:

Skrevet

Det er derfor du legger Steam på en annen partisjon enn C: (eller hvor du legger operativsystemet ditt).

• 2 uker senere...
Skrevet
jeg har ikke dvd rom tror jeg så jeg kommer til å kjøpe i vanlig cdr.. Går vel det når det kommer i butikken? :ermm:

Oh yes siree Standard edition 6 cder (4+2 til CS: Source)

Skrevet (endret)
jeg har ikke dvd rom tror jeg så jeg kommer til å kjøpe i vanlig cdr.. Går vel det når det kommer i butikken? :ermm:

da blir det den! hvor mye kommer den til å koste?

Endret av Janivars
Skrevet (endret)

da blir det den! hvor mye kommer den til å koste?

419.- på www.cdon.no

419.- på www.gamesmix.com

389.- på www.gamezone.no

Så noe i den duren vil jeg tippe det vil ligge på all-over, kanskje litt høyere i ikke-nett butikker.

EDIT: pluss porto og evt. oppkrav da

Endret av Odland81
Skrevet

er silver det samme som bronse, men med dod source og hl source?

og gold det samme som silver bare med masse stash som plakater, t skjorter, caps, klistremerker osv?

Skrevet
er silver det samme som bronse, men med dod source og hl source?

og gold det samme som silver bare med masse stash som plakater, t skjorter, caps, klistremerker osv?

Steam Packages

* Bronze— HL2* and CS:Source.

* Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.

* Gold —HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

Kilde hl2world.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...