000111222 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Eg har hatt BF:V ei stund, og av og til hender det at eg ikkje får spelt online. Det kan skje nårsomhelst men berre av og til. Det som skjer er at: Eg joinar ein server som normalt. Connectar. Loadar map. Men så... ...stoppar det opp i det eg skal inn på bana. Og meldinga DISCONNECTED FROM SERVER kjem opp. Eg har undersøkt, og det har ingenting med kva server eg joinar, det skjer uansett. Det hjelp heller ikkje å restarte pc'en. Har undra på om det kan vere at nokon har hacka cd-keyen min. Har noken andre opplevd det same? Kva skuldast det?
Lucas Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 kan også hende at du får for mye i ping ! jo mer i ping, jo dårligere forbindelese med servern har du.
Croyfer Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) Du spiller vel tilfeldigvis med nicket 'Player' ? Hvis noen spiller med din key så vil du få opp meldinga 'CD-key in use' Endret 25. september 2004 av Croyfer
000111222 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Neidå, kallar meg MK_Blackbird og har adsl. Men ingen 'CD-key in use'. Men hugs, det skjer berre av og til, men då skjer det uansett kva server eg prøver å connecte. Får kontakt, lastar bana og så når musikken stoppar og eg skal inn på bana, så stoppar alt og går tilbake til menyen. Av og til hender det òg at musikken under loadinga fortsetter som musikk inne på menyen...
Croyfer Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) Har du prøvd å installere spillet på nytt ? Det har du sikkert, men jeg må bare spørre =) Ellers har jeg ikke peil... Endret 25. september 2004 av Croyfer
000111222 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Ja trur eg har gjort det, men kan prøve igjen for sikkerheitsskuld. Takk for tipset
Croyfer Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Bare sånn helt ut av luften - prøv å still ned Internett-oppkoblinga di til det laveste i BF. Du finner den menyen under Internet Multiplay synes jeg å huske !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå