Gå til innhold

Spillfilmer - ja takk, gjerne det...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uansett - Stacraft 2 (RTS) kan ikke feile.

Det er vel mitt aller største spillønske tror jeg.

Uhum, enig der så lenge de ikke finner på et crazy stunt med å lage det i 3D som det ble gjort med C&C: Generals! Stor skuffelse for en frelst Yuri fan :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uansett - Stacraft 2 (RTS) kan ikke feile.

Det er vel mitt aller største spillønske tror jeg.

Uhum, enig der så lenge de ikke finner på et crazy stunt med å lage det i 3D som det ble gjort med C&C: Generals! Stor skuffelse for en frelst Yuri fan :no:

Generals var en liten skuffelse, men så er det ikke laget av Westwood heller og da. Men 3D RTS spill er ennå i en tidlig utviklingsfase og vil sikkert komme med en rekke forbedringer. Det Generals mangler var følelsen av å lede som tittelen bommer totalt på. Heldigvis så kommer Tiberian Twilight som en avsluttende del på Tiberian serien (orginalen).

Skrevet

Hm, dere likte faktisk ikke motoren til Generals?

Må si jeg ble positivt overasket der jeg egentlig.

Command & Conquer følelsen er totalt borte, det er det jo ingen tvil om. De har jo ikke beholdt noen gamle elementer som kjennetegner alle C&C spillene.

Men som et action-RTS på egne ben, så syns jeg det var dritbra egentlig.

Zero Hour forlengte levetiden enda mer - har utallig timer med Generals online.

Men jeg skjønner poenget deres - men at det skuffet som RTS er litt og ta i syns jeg.

Uansett, 3D er vel på vei for å bli regner jeg med. Akkurat som LucasArts driver og ødelegger et fungerende konsept som jeg har elska i alle år - nemlig og kjøre nye titler i pek-og-klikk i 3D (noe som totalt ødela Monkey Island 4), så skal EA eksperimentere seg frem til noe nytt og genialt med RTS. Det er litt synd - for det tar tid før man blir fornøyd, om man i det hele tatt blir det.

MEN - jeg gleder meg som reisndyrtarmer på et dørhåndtak til:

Lord of the Rings - The Battle for Middle Earth

For de som ikke har hørt noe om det, så er det EA's nyeste skudd på stammen innen RTS. Og alt skal da foregå i LOTR-universet. Noe som kan bli bra. Har fulgt med på dette her i en 6 måneders tid nå, og det ser utrolig lovende ut. Selv om jeg ikke har spilt et bra spill basert på en filmlisens enda. Men dette er bygd på Generals-motoren, bare hardt modifisert, og det ser syyykt pent ut. Anbefaler alle og kikke på litt ingame-videoer og lignende.

Det beste er at det kommer veldig snart :dribble:

Skrevet

Bare så det er sagt; Blizzard har ikke skuffet meg i det hele tatt til nå, og den Dwarves can't dance videoen var bare helrå! Angående Generals synes jeg det forøvrig er det feteste blant Red Alert og Command and Conquer spillene, selv om jeg har spilt alle de gamle også.

Skrevet

Her er en liten "spillfilm" som jeg tok del i å lage under ByLAN (Bergen) tidligere i høst. Den er fra Battlefield 1942 modden Desert Combat.

Stealing

PS: Jeg er "Bad Guy", oscar neste? :p

Skrevet
Syns Generals var bra, jeg. Skjønner ikke hva man kan utsette på det.

Jeg synes også Generals var bra. Det hadde kanskje ikke C&C "følelsen", men sett bort fra det var det veldig bra.

Det eneste som plager Generals er de utrolig dårlige stifinnerer-egenskapene til unitene, pluss at unitene ikke bevegde seg i formasjon. Kanskje dette har blitt fikset i senere patcher.

Men, dette er ikke hva tråden handler om, så jeg skal ikke poste mer off-topic her.

Skrevet

Ja back til Topic da.

Jeg ville kanskje sett Quake som spillefilm også jeg da.

Noen som spilte Quake når det var nytt og imponerende? (Quake 1 ja)

Det var jo utrolig bra stemning, og den settingen der hadde gjort seg som en medieval-timetravel-dimensjon-hell film med en litt oppusset og troverdig historie.

Jeg levde meg skikkelig inn i det spillet, og den norrøne mytologien og det er det manko på når det gjelder film. Så det kunne kanskje blitt et kult prosjekt.

Skrevet

Det var jo utrolig bra stemning, og den settingen der hadde gjort seg som en medieval-timetravel-dimensjon-hell film med en litt oppusset og troverdig historie.

Som Army of Darkness? id Software sier selv at de har "lånt" mye fra Evil Dead filmene. Men for all del, å spille Quake for første gang var en mektig opplevelse.

Skrevet
MEN - jeg gleder meg som reisndyrtarmer på et dørhåndtak til:

Lord of the Rings - The Battle for Middle Earth

For de som ikke har hørt noe om det, så er det EA's nyeste skudd på stammen innen RTS. Og alt skal da foregå i LOTR-universet. Noe som kan bli bra. Har fulgt med på dette her i en 6 måneders tid nå, og det ser utrolig lovende ut. Selv om jeg ikke har spilt et bra spill basert på en filmlisens enda. Men dette er bygd på Generals-motoren, bare hardt modifisert, og det ser syyykt pent ut. Anbefaler alle og kikke på litt ingame-videoer og lignende.

Det beste er at det kommer veldig snart

gjett om!! :w00t: det ska visst komme 18 nov :thumbup:

Skrevet
6.desember er mer korrekt tror jeg.

Planen VAR 16.november ...

Liten utsettelse...

Men det er ikke lenge - HL2 er jo her i mellomtiden

(og vel så det)

nå tror jeg ikke på julenissen lenger.... :xmas::wallbash:

Skrevet

Det var da veldig så off topic alle skulle gå her da. Meningen med tråden var å få frem filmer lagd av spillere i de forksjellige spillene, slik Dwarves can't dance filmen.

Har dere ikke noe relatert til det så la heller vær å post.

ps: filmer som ligger på sider som krever registrering for å kunne ses er litt teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...