Gå til innhold

Komplett leverer seint!


Anbefalte innlegg

Bestillte varene mine fra 3 forskjellige netshoper samtidig i denne uka. De to andre har jeg hentet og pakket opp (microplex og netshop).

Komplett sin pakke da spør du? Jo de pakket den i dag, så den kommer vel neste uke "en eller annen gang".

 

Arrg :mad:

 

Tips: Hold dere unna! :thumbdown:

Endret av trommas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slikt som dette kan skje, jeg syns du overreagerer.

Men du må jo skjønne at lille gutten ikke har fått pakken sin. Og fordi han føler at Komplett.no ikke sender budbil med bjeller på hjem på døren hans, så suger Komplett hesteballe og svindler og driver med lurerier.

 

 

:roll: sier jeg bare

:!: De har godt utvalg da. Men det er jo mange som bestiller fra Komplett daglig så det er vanskelig å pakke 100-200 (?) pakker hver dag.

 

Edit: feilbedøming på daglig pakking

Endret av FosFat
Lenke til kommentar

Usj. Må dere gi dere. Hadde det vært pcutstyr eller noe så hadde folk sagt seg enige og sagt at de er noe dritt.

 

Synes alle butikker leverer stort sett like raskt. Hender det tar en dag mer hos en shop (flere dager hvis det treffer på en helg som her).

 

Sikker på at komplett hadde alle varene inne da? Og at de ikke venta på en for å få samlet sending?

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Mye du*host*ster ute å går her...

 

Nei, det er ikke vanlig med en uke++ i leveringstid når man har alt på lager.

 

Nei, de driver antagelig ikke med svindling (utenom av tiden min)

 

Hadde trodd at folk her var mer nyansert i synet på nettbutikker. Isteden for å trykke en middelmådig vimsete webshop med dårlig service til brystet, kunne man kanskje se at dette var vel kanskje ikke så bra?

 

Det kan jo hende at det nylige lederskiftet har påvirket driften ? (Åh nei, jeg glemte, vi elsker jo komplett ja.. Det var sånn det var ja.) Nei forresten bare glem alt jeg sa om komplett, de er så flotte og fjonge ja! Neimen om jeg skal klage fordi de skiller seg ut med dårlig service, sånn får man leve med.

 

Viktig å ikke overreagere ja.. mm..

 

Ta en pølse :w00t:

Endret av trommas
Lenke til kommentar
trommas skrev 25/09/2004 : 00:36 Komplett sin pakke da spør du? Jo de pakket den i dag, så den kommer vel neste uka "en eller annen gang".

 

Heisan,

 

Vi er ajour på lageret pr. i dag, så hvis du ikke har mottatt pakken din så skyldes det enten en feil eller at varen ikke er på lager. Sender du oss en PM eller mail så skal vi sjekke saken og om nødvendig ordne opp.

Lenke til kommentar
Mye du*host*ster ute å går her...

 

Nei, det er ikke vanlig med en uke++ i leveringstid når man har alt på lager.

 

Nei, de driver antagelig ikke med svindling (utenom av tiden min)

 

Hadde trodd at folk her var mer nyansert i synet på nettbutikker. Isteden for å trykke en middelmådig vimsete webshop med dårlig service til brystet, kunne man kanskje se at dette var vel kanskje ikke så bra?

 

Det kan jo hende at det nylige lederskiftet har påvirket driften ? (Åh nei, jeg glemte, vi elsker jo komplett ja.. Det var sånn det var ja.) Nei forresten bare glem alt jeg sa om komplett, de er så flotte og fjonge ja! Neimen om jeg skal klage fordi de skiller seg ut med dårlig service, sånn får man leve med.

 

Viktig å ikke overreagere ja.. mm..

 

Ta en pølse :w00t:

Ønsker du å få varene kjapt så tar du deg en tur innom den lokale datasjappa isteden for å whine her på forumet. Hadde det vært snakk om +14 dager så hadde jeg forstått deg men å klage på at en vare ikke har kommet på 5 dager er litt drøyt. Å kjøpe varer gjennom nettet har sine fordeler og ulemper, gidder du ikke å godta dette så kan du la være å kjøpe på nettet.

 

I di fleste tilfeller så er det posten som er det svakeste leddet i kjeden og dette er noe som er utenfor enhver webshop sin kontroll, du må også huske at det altid finnes en menneskelig faktor inn i bildet og det er ikke det samme å handle fra en webshop som er veldig belastet mot en som har mindre pågang.

Lenke til kommentar

Enig med de fleste her at trådstarter "ropte litt vel mye ulv ulv her". Kan godt forstå det om det som nevnt hadde tatt lengre tid. Men husk at komplett er nok den største webshop som i norge og hvor mange bestillinger er det de får inn i løpet av en dag. De styrer ikke bestillingene de får, så en dag kan det komme kanskje 50-100% mere enn det det pleier å komme inn i løpet av en dag. Slike tilfeller vil nok sørge for at de står på for å rekke så mye som mulig, men ikke alt rekker å komme ut med en gang.

 

Jeg har selv brukt komplett på de fleste bestillingene mine og aldri opplevd noen problemer. Netshop er en butikk jeg ser på å prøve ut neste gang, men får se om hva som har de varer jeg skal ha + de beste prisene og slikt. :)

Lenke til kommentar

Skal si, selveste komplett blander seg inn... imponerende... jaja.

 

Hvorfor begynner du ikke med å sende en mail?

Hvis du da 1 døgn etterpå ikke har fått svar, DA kan du komme her og dele din dårlige erfaring.

 

Argumentet ditt for å holde seg unna, holder ikke. :)=

Jeg sendte mail. Det tok 56 timer og 11 minutter før jeg fikk svar (noe mer en "1døgns grensen" din, men det sjiter jeg i). De mente at de hadde sendt pakken rett avgårde.. :hmm: (yeah right!)

 

Folk synes jeg er masete og kravstor, det kan så være.. Grunnen til at jeg ble pissed, var at jeg bestillte fra 3 forskjellige netshoper samtidig, hvorfor skal den ene ta så mye lengre tid? Joda, de er sikkert travle, men det hjelper ikke meg!

 

Poenget mitt var at: Om det skulle finnes noen andre der ute som er interessert i å få varene innen rimelig tid, så viser min story at det er forskjell på hvem du bestiller hos.

 

Åja forresten, jeg har enda ikke fått varene. Håper på tirsdag eller onsdag.

 

Hvordan var pølsen forresten? :p

Lenke til kommentar
trommas skrev: 27/09/2004 : 16:08 

 

Skal si, selveste komplett blander seg inn... imponerende... jaja.

 

Jo takk, alltid hyggelig :)

 

De mente at de hadde sendt pakken rett avgårde..  (yeah right!)
Åja forresten, jeg har enda ikke fått varene. Håper på tirsdag eller onsdag.

 

Hei, synes det er rart at du har bestilt varer for lenge siden, så fikk beskjed om at vi hadde sendt varen med en gang og til slutt at du ikke regner med å få den før tirsdag/onsdag.

 

Hvis du gir meg kunde-, sendings- eller ordrenummeret, så kan vi naturligvis sjekke hva som har skjedd og gi deg en skikkelig tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Skal si, selveste komplett blander seg inn... imponerende... jaja.

 

Hvorfor begynner du ikke med å sende en mail?

Hvis du da 1 døgn etterpå ikke har fått svar, DA kan du komme her og dele din dårlige erfaring.

 

Argumentet ditt for å holde seg unna, holder ikke. :)=

Jeg sendte mail. Det tok 56 timer og 11 minutter før jeg fikk svar (noe mer en "1døgns grensen" din, men det sjiter jeg i). De mente at de hadde sendt pakken rett avgårde.. :hmm: (yeah right!)

 

ok :blush:

Lenke til kommentar

Det som skjer når du bestiller noe på nettet:

1. Du leter deg grønn og blå, leser 100 vis av tester, lager lange diskusjoner på forumet.

 

2. Etter mye om og men bestiller du varen du tror er det beste

 

3. Det går ca. 1 minutt, du får kalde føtter og avbestiller umiddelbart. (Tenk hvis du hadde glemt å lese en test) Du beslutter deg for å ringe NASA, for å høre hva de mener.

 

4. Du bestiller varen på nytt.

 

5. Du begynner å bli utolmodig, det har allerede gått 5 minutter, og skjermkortet har fortsatt ikke dukket opp i postkassa.

 

6. Det har nå gått 24timer, og du har fortsatt ikke motatt noe skjermkort. du begynner å sende trusselbrev til de som har solgt deg kortet.

 

-Det som skjer etter dette tidspunkt kan du lese om her på forumet. (Det blir lange diskusjoner om hvor trege nettbutikkene er til å sende ut varen, gud forby de kan jo bruke opp til en uke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...