Gå til innhold

Handle fra Nomatica?


Anbefalte innlegg

Engelsk manual:

 

iht til pakken, altså hva produsenten sender ut med den artikkeltypen. I de fleste tilfeller vil det si papirmanual, men jeg har vært borte i enkelttilfeller hvor produsenten kun har lagt ved en cdrom. Da mener jeg produsent som de som faktisk lager produktene. Dersom de kun tilbyr manual på cdrom, er det lite vi kan gjøre med det. Og jeg understreker at dette har jeg opplevd et par ganger, og da mener jeg et par ganger.

 

Så får å svare på spørsmålet ditt, nei ikke slik at noen skal behøve å printe ut 103 A4 sider for å kunne lese en engelsk manual.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Engelsk manual:

 

iht til pakken, altså hva produsenten sender ut med den artikkeltypen. I de fleste tilfeller vil det si papirmanual, men jeg har vært borte i enkelttilfeller hvor produsenten kun har lagt ved en cdrom. Da mener jeg produsent som de som faktisk lager produktene. Dersom de kun tilbyr manual på cdrom, er det lite vi kan gjøre med det. Og jeg understreker at dette har jeg opplevd et par ganger, og da mener jeg et par ganger.

 

Så får å svare på spørsmålet ditt, nei ikke slik at noen skal behøve å printe ut 103 A4 sider for å kunne lese en engelsk manual.

Da antar jeg at det skyldes en beklagelig feil da jeg og en kollega fikk våre 2 stk Panasonic FX7 (det fulgte med 4 trykte manualer, men ikke engelsk) og jeg etterlyste manual og fikk tilsendt kun en cd...ettersom manualen finnes i tryket form på tysk, fransk, italiensk og nederlandsk, finnes den sikkert på engelsk også. Jeg vil gjerne ha 2 stk.

Lenke til kommentar

Regner med at du sender til [email protected], kan jo også forsøke pm her i forumet. Når det gjelder respons på email må jeg si at dette er noe jeg er relativt fornøyd med når det gjelder nomatica.

 

Derimot har jeg enda ikke mottat noen manual eller antydning til når denne kan komme (evnt. bli sent). Hadde derimot et batteri som ble levert i dag (rest ordre), tenkte derfor at de ville sende med manual i denne pakken siden jeg opplyst de om både mangel av manual (enda en gang) samt at batteriet hadde stått som reservert i ordresystemet deres over lenger tid. Dette ble riktignok gjort i 2 forskjellige mail.

 

Fikk da svar (vedr. batteri) at dette ikke skulle forekomme og at dette var noe som skulle følges opp personlig. Og riktignok ble batteriet sent samme dag, men dog uten manual...

Lenke til kommentar

am3k:

 

Sendte deg svar på mailen din idag tror jeg :) Det hadde vært enklest om det hadde blitt sendt i samme pakke, men nå er det slik at manualen sendes fra ett sted og varer fra lagret. Mindre butikker som bare betjener Norge har jo en fordel der, -dersom man ha 'få' ansatte og kun ett markedet, så er det lettere å gjøre denne type ting.

 

mvh

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Helt enig... vil be både Nomatica og kundene om å ta dette til etterretning. Tråden stenges om dette ikke bedrer seg.

Tøv. Dette er svært interessant lesning for de (for eksempel meg) som lurer på hvordan det er å handle fra Nomatica.

Tøv? :nei:

 

Denne posten utviklet seg til kundeservice mellom Nomatica og deres kunder.

Det var ikke det denne posten handlet om og det var helt på sin plass med en

advarsel fra Afseth om dette.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, det er jo litt greit for oss som vurderer å handle i disse nettbutikken å få litt info om hvor landet ligger i forhold til garantier, pris etc. Det er jo som oftest ikke mer enn passelig bra forklart på nettstedene...

Endret av Zalooz
Lenke til kommentar

Fikk den engelske manualen i forrige uke, 1 måned etter at jeg etterlyste den. To purringer i mellomtiden. Manualen kom på CD-rom. Oppsummering av mitt inntrykk av Nomatica: Kjøpet tar lang tid. Heldigvis informeres det ganske godt pr. mail ang. status på bestillingen.

Tatt i betraktning leveringstid pluss en god del mailing og purring, ville jeg nok ikke valgt Nomatica igjen.

Endret av KjellMagne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er overrasket over hvor dum brukerne på dette forumet er.

 

Lurer på hvor mange ganger det har blitt nevnt at det leveres Engelske manualer. Også litt overrasket at folk ikke kan ta ting over mail istedenfor å stille 100 spørsmål i denne tråden.

 

Enig med mod.

En del i tråden her sier jo at det ikke leveres med engelske manualer ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...