Gå til innhold

Doom1/Doom2 som freeware?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Gammalt spill, ti år? Finner nesten ikke nye spill i butikkene lenger.

 

Her i stavanger...gikk på Spaceworld...

 

Hør: I fjor kjøpte jeg 3 spill for 100 kroner på kjøpesenteret. Et av di var "Gore", gammalt tysk FPS fra 90 eller noe. (morsomnt!)

 

Så hør: Jeg så samma spillet på Spaceworld stavanger til 399 kroner, og i en hard-plastikk eske. Sånn at det var sikra. Ja, jeg er helt ærlig, jeg så det for tre dager siden. Kikket på coveret, og det stemte. Utrolig.....

 

 

Erre jo ikke verdt 33 kroner? Det er jo er bra spill, gammal greie og morsomt, men herreguuud...

 

Jeg forventer jo NYE ting på Spaceworld. Ja, jeg gjorde vel det *klasp) for leeeeenge siden......

Endret av Fløtepudding
Lenke til kommentar

Last ned noe som heter doomsday engine!

 

Det er freeware og er en ny grafikkmotor som støtter opengl og direct3d. For den med de gamle .wad filene fra doom 1 og 2 ,heretic hexen osv og du spiller de gode gamle i ny herlig innpakning med dagens standard 3dmotor (mlook osv) Herlig!

Lenke til kommentar

Hehe, selv om du snakker sant jhsveli, trenges det fremdeles de originale WAD filene for å spille Doom serien. Om jeg ikke tar feil er det de han leter etter. Så da hjelper ikke Doomsday noe serligt.

 

Har Doomsday med nye textures og lyd. Mend et føles ikke som Doom. Doom skal spilles som Doom, med sprite monster, dårlig grafikk og DOS lyd, thats something to love :love::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...