Gå til innhold

Hvilken finger scroller du med?


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei seriøst, nå begynner det og bli for mye "dritt" poster her. Så fort en lagde en post om bruk av mus når han var venstre hendt så betyr ikke det at det er nødvendig med en post om hvilken finger man bruker når man skal scrolle. Nå mener jeg at jeg har hatt god tålmodighet, det er rett å slett alt for mye dritt her.

 

Selv om det er kategorien "søppel" så er det mye av dette som ikke er kvalifisert som "søppel" engang så.

 

Kan blant annet nevne noen poster jeg synes er helt horible som skulle vær slettet med en gang, det er jo også noen som har funnet det morsomt og bumpe de elste trådene her i forumet. Noe jeg har gått lei. Vi har jo "Teiteste ordene i verden", "Oreos - guds gave til mennesket", "det var Ikke straffe ", "Hva liker dere på spagettien deres ?"... der var bare noen av de. Nei nok er nok. Før så var det kvalitets poster her på forumet, nå synes jeg kvaliteten er borte, det er utrolig mye dritt her.

Jeg har ikke mange postene bak meg men har lest på forumet ganske så lenge, så jeg vet hva jeg prater om.

 

-Hva har man so3 til?

 

Dere kan fortsette her

 

 

Skrivefeil kan forekomme

Endret av lugah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...