Gå til innhold

Nokia 6610i, en bra telefon?


thejokerno

Anbefalte innlegg

Hei! Dama ska ha seg ny mobil og har sett litt på nokia 6610i. Mest pågrunn av prisen, hun ska ha en mobil til under 2000,- Noen som kanskje har denne her som kan si litt om den? Har fått med meg at det ikke er blåtann på den, men det er visst ikke så veldig heller. (trokke hu visste hva det var uansett.. :p ) Er det noen andre telefoner som kan anbefales til ca. 2000,-? Og det må visst være en nokia.. :no: Hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold dere langt unna nokia 6610i hvis MMS er viktig. Den klarer ikke motta MMS over 45kB (de fleste telefoner takler 100 kB). Jeg opplevde ofte at MMS-symbolet snurret i hjørnet, men ingenting kom gjennom. Dette irriterte meg grenseløst etter en stund!!! Den støtter heller ikke lydfiler. Grr!! Halve poenget med MMS er jo borte da. Dessuten har den en irriterende susing under samtaler. Hvis man vil ha en god kameratelefon uten å betale skjorta, så ville jeg anbefale nokia 3220. Noen syns kanskje den ser litt barnslig ut, men den svarte modellen er ikke så aller verst. Kjøp ikke 6610i hvertfall... :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nokia 6610i er en bra telefon. Som sagt mangler den bt, men det teller lit hvis man vil ha en bra mobil til en bra pris. skjermen til 6610 er liten men lyssterk. Kameraet tar bra bilder. Den har polyfoniske ringetoner og alt det vanlige en telefon har i dag. Radioen gir fra seg god lyd. Hvorfor jeg vet alt dette er fordi jeg har testet 6610i for min far.

Endret av robot
Lenke til kommentar

Synes skjermen på N6610i er for liten og uskarp jeg.

Har vanskelig for å se små detaljer på den.

Bildene blir bra på ANDRE telefoner!!

Nå kan du ikke forvente all verden av telefon til den prisen.

Tror minne på telefonen er litt dårli også.

Skal du ha en telefon med masse bilder og meldinger på,

bør du velge en annen.

Alle som skal ha ny telefon bør kjøpe en som støtter

AMR-lyd (true tunes).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...