Gå til innhold

Multicom? Er de noe tess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg regner med at du er en av deres representanter, men linken du gav, er fra forbrukere. Imponerende. Dere har herved fått dere en ny kunde. :)

 

Det står at varen kommer 04.10.04, da tar jeg dere på ordet, for jeg har allerede bestilt.

 

Denne snakker jeg om: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...tall=04.10.2004

 

Stemmer det at den er på lager den datoen, eller er det antatt? :hrm:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

syntes det burde være et krav at man har handlet i en butikk flere ganger eller noe sånt før man kan gi erfaringer i webshopguiden.

Nå har du handlet der en gang, og den eneste erfaringen du har er jo at du har mottatt pakken, og at tingene dine virket. Du har jo dermed kun opplevd det som er en selvfølge hos mange butikker. Nå har jeg ikke lest din erfaring, så jeg vet ikke hva du skriver der, men en ting som er veldig vanlig der inne er at folk skriver "WOW, super butikk 6/6, jeg fikk pakken på bare 2 dager!!!"...

jeg syntes ikke bare DET fortjener en 6er.. hvis det skjer mange ganger, ok, da er det noe lit annet. Det der betyr jo faktisk bare at butikken gjør jobben sin, slik som vi burde kunne forvente.

Jeg syntes ikke ETT kjøp kvalifiserer til supre skussmål under erfaringer, for ett kjøp kan knapt kalles en erfaring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...