Gå til innhold

komplett . no


Anarkji

Anbefalte innlegg

Hva er vanlige ventetid får og få eit nytt hovedkort tilbake av komplett??

 

Fikk defekta hovedkort av dem, og sendt det tilbake sist uka på tirsdag fikk dei det. Så fikk eg beskjedd at det tok 4-6 dager før dei kunne sende nytt. Nå har det gått lengre enn det, og dei har endå ikkje sendt ein dritt....

 

 

Aldri hatt problemmer me di, men får eg det ikkje i mårå er det siste delen eg kjøpe av komplett.no

 

forbanna kjipt!! :((( Er krise og må ha det hovedkorte til helga, men forsatt så ska di vara så dradd i sirup

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visst du trenger saken til fredag, så er det krise ja!

 

Og har prøft og vart høflig par ganger, noen emailer svare di ikkje på. Det gjer meg forbanna. Og når eg spørte om dei kunne heller senda meg eit msi hovedkort, i stedenfår asus tilbake, så kunne eg ikkje få det.

 

Når dei sende det på posten, blir det liggande der. Tar 3 dagar minium får og få min pakke når den er kommt til posten.

 

Og eg gav beskjedd sist uka, at det hasta.

Lenke til kommentar
Fikk defekta hovedkort av dem, og sendt det tilbake sist uka på tirsdag fikk dei det. Så fikk eg beskjedd at det tok 4-6 dager før dei kunne sende nytt. Nå har det gått lengre enn det, og dei har endå ikkje sendt ein dritt....

Her tror jeg du regner litt feil.

 

Hvis de fikk det på tirsdag i forrige uke så har det bare gått fire dager enda. (Onsdag, torsdag, fredag og mandag.) Ingen som jobber i helgen, og dermed kan du ikke telle med helgedager.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Jobber vel på lørdag?

5 dager då ja, faen stemme det :/

 

Jau gir meg egentlikt då:) men har prøvt og fått litt fart i sakene skreiv til og me brev me pakken at det hasta litt :)

 

Har aldri hatt problemmer før, men akkurat nå er eg despo, komme rett him fra jobb kvar dag, og sjekke opp om pakken er sendt, er så despo på saken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...