Gå til innhold

Har SX1 bedre prossesor enn 6600?


Libom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lest litt rundt på andre forumer...spesielt på Siemens-planet,ellr hva den siden heter....og der sier flere at SX1 har mye bedre prossesor enn 6600....mens på amobil sin SX1 test,står det jo at 6600 har bedre enn SX1....hva er riktig her?? :hmm:

 

Er det såå stor forskjell??

Du merker sikkert ikke forskjeld men 6600 er en smule bedre, har bare hatt 6600 jeg da men merket nesten ikke noe fra 3650 heller jeg da , kansje litt på Sonic og tombrider men det var alt

Lenke til kommentar
Jeg har lest litt rundt på andre forumer...spesielt på Siemens-planet,ellr hva den siden heter....og der sier flere at SX1 har mye bedre prossesor enn 6600....mens på amobil sin SX1 test,står det jo at 6600 har bedre enn SX1....hva er riktig her?? :hmm:

 

Er det såå stor forskjell??

merk deg hva forumet heter: siemens, og der henger de fleste siemens guruene, og de vill jo alltid fremheve siemens telefonene som de beste..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...