Gå til innhold

Nokia 6670 lansert


genser

Anbefalte innlegg

Oppfølgeren til Nokia 6600 blir sannsynligvis lansert denne torsdagen. Siden er allerede oppe, men det står ikke hvilken mobil som blir lansert.

 

Ryktene sier at det er 6670 som er aktuell. Den er så og si identisk til 7610, men har et mer business-preget design.

 

Websiden finner dere her: http://www.nokia.com/nokia/0,,63786,00.html

 

edit: endret emnefeltet siden mobilen nå er lansert

 

6670_01.jpg

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6630 (det ligger noe i navnet gjør det ikke ;)) er nok heller en oppfølgeren til 6620 og 6600 enn 3650 og 3660.

Den evt. nye telefonen vil nok dra 3g helt ut, med twincam/eller en mulighet for at du faktisk kan se; og bli sett uten tungvindt ekstrautstyr.

Hvis du mener den nye 6670, så er det tvilsomt.

 

Den er etter hva jeg har lest ganske sikkert nesten identisk med 7610 inni.

Lenke til kommentar
nei nei.... Jeg mener at 6630 er oppfølgeren til 3650 og 3660. 6630 er jo ikke firkanta. Den er klin lik 3660.

Hva så om den ikke er klin lik? Jeg vil ikke si at 6630 er oppfølgeren til gakkgakk telefonene til Nokia.

Den ligner ikke i det hele tatt jo. 3660 ligner på 6630. Gakkgakk telefoner? 6630 er jo nesten like stor og ligner. Vil du da si at 6630 er en gakkgakk telefon?

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det bare medfølgende programvare, samt annen design som er forskjellene..

Milde himmel. Hva var vitsen med denne telefonen, da? :no:

At business-brukere skal ha en mobil som passer deres stil.

 

Jeg tror et firma har mye mer lyst til å kjøpe inn 100 6670-mobiler til sine ansatte i dress, enn 7610. Om du skjønner.

 

edit: pluss mulighet for Nokia GPS-modul, det nylige lanserte bilde-handsfreen, innebygget PDF-støtte, osv...

edit2: "om du skjønner" var ikke ment støtende eller no, om det virket slik :p

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Jeg tror et firma har mye mer lyst til å kjøpe inn 100 6670-mobiler til sine ansatte i dress, enn 7610. Om du skjønner.

Om jeg skjønner? Ja, gjett om. Jeg var blandt de få som syntes 7610 var en forferdelig stygg telefon. Så der er jeg med.

 

Min forrige kommentar var vel egentlig et hjertesukk pga Nokia's manglende utvikling på teknologi-fronten. Det kommer jo så mange Nokia telefoner, men det er så liten forskjell på det som er inni. Det er jo bare skallet som byttes ut, pluss litt noe ny software, som liksom skal revolusjonere mobilverdenen (som f.eks. lifeblog greia til 7610). Og en sjelden gang kommer det en teknisk oppgradering, som mpix, eller 3G. Men det går ikke med stormskritt. Det kan ikke ha kosta Nokia spesielt mye å utvikle denne 6670, tror jeg... :hrm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...