Gå til innhold

En mening om advasrsel bruk


Anbefalte innlegg

Fikk advarsel i in en tråd fordi jeg svarte på noe jeg synes var et utrolig frekt svar av moderator, han puttet fingeren på alle feil jeg haddet. Når moderator ikke forstår at jeg har en morsom undertone med svaret "har du mensen burdet du ta resten av dagen fri" , er det ikke mye jeg kan forsvare meg med.

 

Men poenget er. Burdet ikke dette advasrsel tegnet heller bli brukt på "mobbere", jeg har fler eksempler på det, om noen svarte meg :

 

1. Før jeg gidder å svare på spørmålene dine må du lære deg å skrive Norsk, du er jo en skamm for det norske språk.

 

2. Hvorfor bruker du ikke tiden til noe annet en å sitte på hw forumet å krangle, du må jo være en feit stygg nerd uten fritid og dame.

 

Dere fatter sikker poenget, det er mange svar som dette her ute.

 

Tråden

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=297906&hl=

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forstår moderator rett så har du fått advarsel pga feil bruk av smileys.

Hvis dette stemmer så synnes jeg at det var litt tynt grunnlag å gi en advarsel på, en moderator bør også tåle en spøk og om han er usikker så kan han jo bruke en PM til brukeren det gjelder.

 

Håper at moderatorteamet forstår at en del yngre brukere har lett for å utrykke seg med smileys i overflod og at dette i seg selv ikke er noe negativt, det gjør det lettere for oss eldre brukere å styre litt unna disse trådene.

 

Ha en fortsatt fin dag :yes:

Lenke til kommentar

Dette har ikke noe med hardware å gjøre, derfor stenges tråden.

 

Vi ser også helst at man ikke tar opp spesifikke saker i forumet, men heller tar det på PM med vedkommende moderator, eventuelt på mail til forumstyret - [email protected] Mer generelle saker kan tas opp i FORUM-kategorien.

 

Forøvrig bør du sette deg ned og lese retningslinjer og nettikette skikkelig og legge av deg den oppførselen du har vist i vedkommende tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...