Gå til innhold

19” Belinea 106090


JuB

Anbefalte innlegg

Hei,

 

noen som har erfaringer med disse skjermene?

 

Skal kjøpe meg en skjerm fra jmdata.as å har sett på en slik en, koster ca 700kr. Kan kanskje strekke med litt lenger om det anbefales.

 

Skjermen skal brukes til spill og windows bruk, kanskje et lan en gang iblant, så den bør ikke være altfor tung..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Ser at posten er gammel, men svarer i den fordi om.

 

Er det noen som har noen erfaringer med denne skjermen? Den selges på jmdata.as til 670,- nå. Har den bedre bildekvalitet enn en ny Di-fusion 19" til 1.500,-?

 

Det at den er tre år gammel, er det negativt, eller skulle ikke det ha noe å si? (tenker på bildekvalitet o.l)

 

 

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Jeg har Belinea 106090! Dette er en _veldig_ god skjerm til denne prisen! kontrasten er veldig god, men skarpheten er ikke helt i toppskiktet. Men hva får du for den prisen? Har sittet i flere timer foran denne skjermen og jobbet med tekst og lignende, uten noen problemer med vondt i øynene eller lignenede. Jeg bruker for det meste oppløsningen 1152*864 @ 85 hz og dette fungerer strålende! Skal du opp i 1200*1024 oppløsning må hz settes til 70, og dette er ikke greit å se på... God skjerm som også jeg kjøpte brukt fra jmdata for ca 1 år siden. Anbefales!

Lenke til kommentar
Jeg har Belinea 106090! Dette er en _veldig_ god skjerm til denne prisen! kontrasten er veldig god, men skarpheten er ikke helt i toppskiktet. Men hva får du for den prisen? Har sittet i flere timer foran denne skjermen og jobbet med tekst og lignende, uten noen problemer med vondt i øynene eller lignenede. Jeg bruker for det meste oppløsningen 1152*864 @ 85 hz og dette fungerer strålende! Skal du opp i 1200*1024 oppløsning må hz settes til 70, og dette er ikke greit å se på... God skjerm som også jeg kjøpte brukt fra jmdata for ca 1 år siden. Anbefales!

Ok. Stusser veldig på om jeg skal kjøpe meg LCD i stedet. Tenker på de som er på tilbud til rundt 2.000. Som mamma sier: "De tar jo mye mindre plass og er mye enklere å transportere".

 

Noen som vet hvilken LCD-skjerm som er den beste til rundt 2.000?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...