Gå til innhold

Hvordan overleve XP SP2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg installerte SP2 i går, og fikk bare trøbbel. Kom ikke inn i programmer, kom ikke på nett, etc.etc. Tok systemgjennoppretting til SP1, og nå funker maskinen gulle godt. Har mine tvil om jeg ønsker SP2 i fremtiden. Hvorfor lager de en oppgradering som skaper trøbbel for en stor del av brukerne? Amatørmessig fra Microsoft !

mange har nok problemer siden de ike har nyeste driver osv, og det blir man jo anbefalt av ms om p sjekke før man bruker sp2.

Lenke til kommentar
Jeg installerte SP2 i går, og fikk bare trøbbel. Kom ikke inn i programmer, kom ikke på nett, etc.etc. Tok systemgjennoppretting til SP1, og nå funker maskinen gulle godt. Har mine tvil om jeg ønsker SP2 i fremtiden. Hvorfor lager de en oppgradering som skaper trøbbel for en stor del av brukerne? Amatørmessig fra Microsoft !

mange har nok problemer siden de ike har nyeste driver osv, og det blir man jo anbefalt av ms om p sjekke før man bruker sp2.

burde egentlig ha vært en sånn scanne prosess før den ble innstallert.

Lenke til kommentar

Har alle de nyeste driverne, oppdaterer jevnlig, så det kan jo ikke være det som er problemet. Det som derimot kan være problemet, er programmer som kommer i konflikt med xp etter at man har installert SP2, men hvorfor må jeg ofre programmer som jeg liker å ha på maskinen (var inne å så på en liste over progs som ikke kunne kjøre/ikke er kompatible med SP2/eller som kan komme i konflikt med/ o.s.v. Det er litt arrogant å påstå at folk ikke har peil fordi de får trøbbel med maskina, alle kan støte på problemer selv KONGEN av pc! Jeg skal prøve å avinstallere det det gjelder, så vil jeg installere SP2 en gang til, for å se hvordan det går da..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...