Gå til innhold

AtiTool feil?


Siomir

Anbefalte innlegg

Jeg sitter for tiden å spiller jedi academy, men når jeg spiller får wjeg blå firkanter på mye av veggene og rundt dører, de er litt iriterende å se på hele tiden, men er dette artifacts eller bare driver problem?

 

Jeg har ikke artifacts i noen andre spill, det hender jeg får noen røde prikker på doom3, men det er ikke så ofte. bare noen steder, alle andre spill fungerer som det skal! Holder også max 52 grader load og uten core:34 mem: 32!

 

 

Artifacts eller ikke?

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Signaturen har det, men du kan jo få en langt mer detaljert versjon:

 

RAM: gEIL PC 3200 1024 mb ram, 400 mhz, dual 512

CPU: Intel p4 2400 mhz uten htt.

HK: Asus p4g8x Deluxe(2001 mod)

3d kort: Softmoda x800 pro vivo til xt med xt hastigheter,

byttet kjøler etter dette opsto problemet enda jeg kjører bra temperatur!

kjøler: ATI VGA Artic Cooling4

HD: maxtor 160 gb

 

DVD/CD/BRENNER: MSI CD brenner, sony dvd spiller

sony diskettstasjon.

 

har opprinelig nå 5 vifter i kabinettet som durer +++CPU, og 3d kort.

 

fikk netopp de blå boksene i doom for 10 min, hvis ikke jeg blir kvitt de boksene snart så pælmer jeg hele pc'en og legger opp pc hobby. Jeg brukte NOK på det kortet!

Lenke til kommentar

doom 3 er utrolig krevende for skjermkort, jeg må klokke ned 30mhz på coren for ikke å få artifact i doom 3, og selv da dukker det opp noen, og jeg har vga silencer rev3 på mitt 9800po kort

 

har lest om folk som får artifact på uklokka kort faktisk

 

så det jeg vil fram til er at du bør klokke ned kortet ditt å se om det hjelper

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å flashe inn X800Pro biosen igjen. Du beholder alle 16 pipelinsene, men hastgiheten går ned. Jeg måtte det med ett X800 kort. Etter at jeg fikk inn X800Pro biosen, klarte kortet 515/575, så det var coren som køddet det til. Men det hjalp ikke når jeg klokket ned med XT biosen. Prøv med X800Pro bios å se hva som skjer. Tar jo bare 2 min å teste :thumbup:

Lenke til kommentar

Har kanskje funnet svare nå :D , jeg kutta atitool og artifacts kom ikke fram på jedi academy lengre og doom3 venter nå, hvis doom3 fungerer uten artifacts :no: igjen, så instalerer jeg den gammle atitool som ikke gjorde dette. jeg måtte uninstalere atitool 0.22. :(

 

har noen andre hatt samme problemet? synes det er et litt merkelig problem! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...