Gå til innhold

Nye nForce-drivere fra NVIDIA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Release Notes

 

    * WHQL certified kit

    * Unified drivers with support for nForce, nForce2, and nForce3 products, including support for dual-processor systems.

    * General compatibility fixes

    * Audio Driver Improvements

          o Addressed audio issues in numerous games and applications

    * Storage Driver Improvements:

          o RAID Morphing

          o Improved RAID Interface

          o RAID spans both SATA and PATA devices

          o RAID 0, 1, and 0+1

          o Improved handling of various storage devices

 

Var det dette du tenkte på?

Lenke til kommentar

Beklager for en liten misforståelse.Driveren har jeg lastet ned fra nvidia.Jeg trode ahpadt mente at det var en tidligere info om det samme som jeg spør om til å begynemed.Det var evt info jeg spørte om hvordan jeg skulle installere og ikke hvor jeg finner driveren.Men som jeg ser så sier "Sasuke-kun" at deter bare å instalere over den gamle.Dette er noe som ofte ikke er bra med nvidia skjermkort drivere.

:wallbash:

Lenke til kommentar
Release Notes

 

    * WHQL certified kit

    * Unified drivers with support for nForce, nForce2, and nForce3 products, including support for dual-processor systems.

    * General compatibility fixes

    * Audio Driver Improvements

          o Addressed audio issues in numerous games and applications

    * Storage Driver Improvements:

          o RAID Morphing

          o Improved RAID Interface

          o RAID spans both SATA and PATA devices

          o RAID 0, 1, and 0+1

          o Improved handling of various storage devices

 

Var det dette du tenkte på?

ja :)

Lenke til kommentar
Beklager for en liten misforståelse.Driveren har jeg lastet ned fra nvidia.Jeg trode ahpadt mente at det var en tidligere info om det samme som jeg spør om til å begynemed.Det var evt info jeg spørte om hvordan jeg skulle installere og ikke hvor jeg finner driveren.Men som jeg ser så sier "Sasuke-kun" at deter bare å instalere over den gamle.Dette er noe som ofte ikke er bra med nvidia skjermkort drivere.

:wallbash:

Hihi. Ikke helt våken? ;)

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Nå er jeg hjemme og akkurat ferdig med å installere på min pc.Tror ikke du at den startet aldri igjen.Sitter her og ser på den splash screen hvor den viser de blå stripene i bunn og bare beveger seg uten å komme videre.THIS SUCKS BAD :shrug: Skal nå kjøre en clone disk for å få systeme tilbake.Håper ingen andre får problemmer.'

 

Før jeg kom så langt så startet jeg på nytt og valgte "Last good configuration" Den startet på nytt :thumbup: Er jeg nå tilbake med gamle driver igjen ved å gjøre dette?Jeg står vel over å prøve på nytt tror jeg ihvertfall frem til jeg skal format c: igjen.

Endret av m-lyng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...