Gå til innhold

Call of duty United Offensive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne ekstra pakka til COD er allerede ute i USA,men etter å ha leita rundt,så finner jeg ikke ut når den kommer ut i europa/norge.... noen som veit?? bor ikke akkurat i nærheten av en spillsjappe,så vil bare dra dit hvis jeg veit de har fått det...

Ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.nos søkemotor, vil du kunne få opp produktsider for de fleste spill på markedet. I disse produktsidene finner du også norsk lanseringsdato, sammen med skjermbilder, artikler og en beskrivelse.

 

Produktinfo for Call of Duty: United Offensive finner du her: http://gamer.no/produkt.php?produktid=18921

 

Du kan også finne utgivelsesdatoer her: http://datoer.gamer.no

Lenke til kommentar
Angående singelplayer-delen. Den er kort, meget kort...

Men veldig bra allikavel. Klarer fint og runne den på noen timer på det letteste.

Artig å være gunner på fly :p

Kan ein fly? :hmm:

Enspillerdelen i United Offensive tilbyr ingenting annet en at du kan styre en tanks igjennom ett av brettene. Ser du bort fra det er det kun nye maps, veldig, veldig kort.

Lenke til kommentar
Angående singelplayer-delen. Den er kort, meget kort...

Men veldig bra allikavel. Klarer fint og runne den på noen timer på det letteste.

Artig å være gunner på fly :p

Kan ein fly? :hmm:

Enspillerdelen i United Offensive tilbyr ingenting annet en at du kan styre en tanks igjennom ett av brettene. Ser du bort fra det er det kun nye maps, veldig, veldig kort.

ok, at det er vedig kort kjem eg ikkje til å like..

Lenke til kommentar
Angående singelplayer-delen. Den er kort, meget kort...

Men veldig bra allikavel. Klarer fint og runne den på noen timer på det letteste.

Artig å være gunner på fly :p

Kan ein fly? :hmm:

Enspillerdelen i United Offensive tilbyr ingenting annet en at du kan styre en tanks igjennom ett av brettene. Ser du bort fra det er det kun nye maps, veldig, veldig kort.

ok, at det er vedig kort kjem eg ikkje til å like..

Sitter man hele dagen klarer man gjerne spillet ut på den tida.

Lenke til kommentar
Tror ikke man skal bruke tanks, jeg er ferdig som Amerikaner og Britene, Russerne gjenstår og jeg tviler på at man skal kjøre tanks med de.

 

Og nei, man kan ikke fly, men skyte ned tyske fly kan man.

Jo, du kan faktisk kjøre tanks med russerne. Der i mot er det en ganske dårlig tanksfunksjon. Du kan styre den selv, men det blir omtrent like morro som å styrke kanonene i flyet når du spiller som briterne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...