Gå til innhold

Trenger billig 17" LCD med smal ramme


Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe en 17" LCD, som skal være sekundær-skjerm til PC'en min (den skal stå ved siden av en Hyundai Q17).

 

Per i dag har jeg en gammel compaq 15" LCD som er helt grei, problemet er bare at den er 1024x768, og det skaper masse kluss i et dual-oppsett hvor primærskjermen er 1280x1024.

 

Derfor trenger jeg en skjerm som kjører 1280x1024. Og den skal være så billig som mulig, og ha så smal kanlinje som mulig.

Noen som har noen å anbefale? Maxpris er 3000. Slik er prioriteringen:

 

1. Pris

2. Smal kantlinje

3. Design (helst litt justeringsmuligheter)

4. Bildekvalitet

 

Grunnen til at bildekvalitet er siste prioritet er at alle 17" på markedet garantert er dobbelt så bra som den jeg har nå. Selv om pris er første prioritet betyr ikke det at jeg vil ha den billigste, punktum. Hvis det bare er noen hundrelapper som skiller den billigste og en som har mye bedre kvalitet slenger jeg selvsagt på de nødvendige lappene.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...