Gå til innhold

hva er galt med hotmail...?


curud

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som ikke får åpnet hotmailen sin? Jeg får ikke åpnet den hjemme, eller på høgskola, og det har vart siden torsdag/fredag. Er det noen som vet om hotmail har problemer med siden sin eller?? Jeg får nemlig ikke opp selve siden deres. Pc'en begynner å laste siden først, men så kommer det opp middel-ett eller annet xxx osv i adresse feltet. Og siden kan da altså ikke vises.

Veldig kjipt. Har bestilt flybilletter på nettet, som jeg gjerne skulle fått... Er det bare meg, eller er det andre der ute med samme problem?

 

Og er det noen som vet når dette vil bli fiksa??

 

Venter i spenning... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, jeg får ikke åpnet siden i det hele tatt. Siden der det er meningen man skal logge seg inn kommer ikke opp. Prøvde å logge meg på nettet m netscape isteden for explorer, og da kom logg inn siden opp, men jeg fikk fortsatt ikke opp min mail side. Og nå får jeg ikke opp noen av sidene, hverken i netscape eller explorer. Og i stad kom samme melding opp da jeg skulle åpne forum-sidene her på hardware. Utrulig kjedelig! :mad:

 

Så jeg plages. HJEEELP!

 

Jeg oppdaterte virus-lista den 17 og har tatt full system scan idag, ingen virus funnet.. Skjønner bare ikke hva det kan være for noe.

 

Lurer på om det kan ha en sammenheng med at vi får opp feilmld når man skal koble seg på nette her. Men hvorfor fikk jeg ikke opp hotamailen på høyskola da??

 

Jeg trenger hjelp av noen super-geni-data-nerder :) Fins det noen der ute?

Lenke til kommentar

Jeg tror du må ha satt sikkerhetsinnstillingene for strenge. Kanskje du kan prøve å "Enable cookies"? Gå til "Alternativer til Internett". Sjekk om "Sikkerhetsnivå" er satt til standard, og om "Personvern" er satt til middels. Du kan også prøve å disable brannveggen, iallefall bare for å teste om det er denne som ligger å sperrer netttilgangen.

 

Lykke til C :)

Endret av Polarbastard
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, og takk for svar GH!

 

Har fått åpnet mailen nå, trur at maskinen på høyskola ikke har fått med seg at jeg har slått av automatisk pålogging, også har jeg hatt det på hjemme også en gang. For etter at Siw gikk inn på mitt område på skola, fikk jeg åpnet mailen her hjemme. Så nå funkerer det igjen :)

 

Til kaffelefsa: Helt enig, hva er det som ikke er galt med hotmail.??? Har nå selvfølgelig fått g-mail :D Thanks Geir H!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...